• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Waarom zijn huisartsen zo? :') ''Kijk het maar even aan en neem ibuprofen''
    Wat denk je dat ik al die tijd al doe?!
    Grrr...

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Dit is zo'n dag vandaag waarin ik zou willen dat ik mezelf kan opsplitsen. Hoeveel afspraken kun je hebben op een dag? 😣😅

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Maele schreef:
    Dit is zo'n dag vandaag waarin ik zou willen dat ik mezelf kan opsplitsen. Hoeveel afspraken kun je hebben op een dag? 😣😅

Dit ben ik lately iets te vaak.. oeps xD

En pff. Waarom kunnen dingen niet smooth gaan op stage? Ik voel me nog steeds soms te langzaam of onwetend over dingen. En dan helpen zelftwijfels niet mee..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het is ook wel mijn eigen schuld dat ik eerst de finale van Big Bang Theory kijk en daarna het afscheid van Rose in Doctor Who halloooooo ;-; emotional damage

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    Het is ook wel mijn eigen schuld dat ik eerst de finale van Big Bang Theory kijk en daarna het afscheid van Rose in Doctor Who halloooooo ;-; emotional damage

Die series finale!!!

Omnia mutantur, nihil interit

Ik had mezelf voorgenomen deze week NIET auto te rijden, maar omdat het maandag na werk best wel lekker ging, dacht ik: ok, woensdag na werk moet het ook kunnen. Even heen en weer, 23 km in totaal.

Niemand dood, niemand aangereden, geen schade en ik ben nog steeds trots op mijn parkeerkwaliteiten. Voor het eerst fileparkeren tussen twee auto's in EN HIJ STAAT ZO NETJES

Wel op de heenweg bijna een fietser geraakt op de rotonde. Nou ja, ik had hem zien aankomen en gewacht tot hij voorbij was en toen wilde ik de rotonde op maar hellingproef gone wrong dus ik reed naar achteren. Gelukkig was hij al gepasseerd, 3 seconden eerder ofzo, maar dat het zo kort erna gebeurde liet hem wel schrikken dus hij ging boos schreeuwen dat ik niet kon rijden 😂🫣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Paracosmoses schreef:
    (...)

Echt dramatisch die angstgedachten!

Ja pff en zo overtuigend hè?? Op rustige momenten kun je nog zo denken dat het onzin is maar zodra je in angstmodus zit, doet dat allemaal helemaal niks meer...

O mijn godd, ik haaaaat deze buurt. Waarom DE FAKKKK woon ik hier?
    Slaap blijkbaar in elk geval door meerdere aanslagen heen lol.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Het wordt tijd dat we verhuizen, onze horren beginnen stuk te raken...

Do it scared, but do it anyway.

Het voelt letterlijk als iets dat ik uit mijn ziel moet snijden.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Aaah, over een uur start de ticketverkoop en nu hoor ik overal dat gisteren met de presale (die ik uiteraard door drukte gemist heb) al bijna alles is verkocht en UGH. Ik wil zo graag gaan🥹

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik voel me zo kut

Ik moet weer aan de slag gaan.

Let's drink Jasmin tea!

Zo fijn om me voor het eerst deze week enigszins rustig te voelen. Good things are coming!
    Huis gekocht. Hypotheek geregeld. Nieuwe baan.
    En dat alles in 2 weken.

Wrm blijft deze pijn aanhouden

let the fears you have fall away