• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Met maar even de buren geholpen met inbreken in hun eigen huis omdat ze zichzelf buitengesloten hadden. Nu zijn wij een kleerhanger lichter en zij een verhaal rijker ^^"

Do it scared, but do it anyway.

Mijn onderbuurman is - tegen de regels van de VvE in - aan het barbecuen op het balkon en ik word hier gewoon uitgerookt joh.

Nu maar alle ventilatieroosters en ramen dicht, want m'n ogen prikken 🙃

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wanneer je voor leuk en gezellig ballet gaat en je uiteindelijk iemand staat te troosten en een halfuur thee aan het drinken bent in de les i.p.v. dansen. Life is shit man, holy hellholes...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik heb de komende twee weken vakantie. En daar ben ik onwijs aan toe :3

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

your ugly personality really suits your face.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Catmint schreef:
    Waarom zijn die teringslechte (Chinese) drama series die je als reclame krijgt op tiktok zo leuk?

Heb je wel eens falling into your smile gekeken? Dikke aanrader! (blush)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Meh.. ik keek zo uit naar vandaag, en nu kan ik waarschijnlijk het meeste niet doen. /: Hate it.
    (En ik had nog steeds gisteren de halve dag moeten gaan, wat mijn og plan was.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ehm, waarom krijg ik reclame over moederdagbloemen? Dat is al een poosje voorbij en volgend jaar ben ik dat écht alweer vergeten :Y)

Volgende week weer dulce de leche koeken bij de Lidl :9~:9~:9~

Lupinus -> Fantabulosa

Soms twijfel ik of kijk ik terug naar mijn keuze: maar dan herinner ik mezelf eraan dat ik hem ruimte gaf, duidelijkheid vroeg, mijn hart op tafel legde — en dat hij daarin afwezig bleef. Knowingly.
    Laat jij het maar lekker blijven bezinken.

[ bericht aangepast op 7 juni 2025 - 13:32 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik zie ineens overal filmpjes van Miata's voorbij komen

Love it

Ik wil een gele Miata.
    Met knipoog koplampen.

I won't tell when I won the lottery, but there will be signs 🫣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ja, het is weekend en jullie zijn net terug van je studiereis. Maar we moeten door en ik vraag iets heel simpels van jullie. En nou hoef je het niet meteen te dóén, maar een reactie, al is het maar een duimpje, zou ik toch wel heel erg kunnen waarderen. Geeft me toch iets minder het gevoel er helemaal alleen voor te staan.

Lupinus -> Fantabulosa

Nooit gedacht dat ik een actie van Elon Musk nog zou gaan waarderen.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

En natuurlijk zit er iets in mijn keel vast.. komt vast verkeerd over voor de mensen om me heen. Maar ik had echt vooral last van ene droge keel. De rest gaat gelukkig een stuk beter. Still feels bad though /:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Heerlijk wakker worden met regen regen het dakraam.