• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Esquie schreef:
    Waterstones Piccadilly. Holy moly zoveel verdiepingen. Heb alleen maar kleine handbagage zit in twijfel om toch niet een koffer te kopen en die mee te nemen. Wat een prachtige specials hebben ze hier. 🥹

Do it

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Do it

Aaaaah this isnt the support I need HAHA
    Ik wil niet teveel geld spenderen maar its so tempting

Life is a beautiful struggle

Esquie schreef:
    Waterstones Piccadilly. Holy moly zoveel verdiepingen. Heb alleen maar kleine handbagage zit in twijfel om toch niet een koffer te kopen en die mee te nemen. Wat een prachtige specials hebben ze hier. 🥹

Jaaa echt beste winkel op aarde. ;-; De vorige keer dat ik er was voelde ik me echt een crazy person want ik kwam er volgens mij elke dag 3x (':
    (mijn hotel zat heel dichtbij dus ik kwam er veel langs hehe)

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Esquie schreef:
    (...)
    Aaaaah this isnt the support I need HAHA
    Ik wil niet teveel geld spenderen maar its so tempting

Nou weet je, het is goedkoper om het nu allemaal mee te nemen dan nog eens naar Londen moeten reizen? #girlmath 😂

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Nou weet je, het is goedkoper om het nu allemaal mee te nemen dan nog eens naar Londen moeten reizen? #girlmath 😂

I second this! Also, ik ben op het moment ook heel erg van 'buy it when you can'. Als je er nou bent, kan je het beter nu meenemen + kosten besparen door het daar te kopen ipv 5-10 euro meer te betalen in NL als je het boek toch wil hebben. En een koffer is dan wel tien keer makkelijker om alles in mee te nemen

Catmint schreef:
    (...)

I second this! Also, ik ben op het moment ook heel erg van 'buy it when you can'. Als je er nou bent, kan je het beter nu meenemen + kosten besparen door het daar te kopen ipv 5-10 euro meer te betalen in NL als je het boek toch wil hebben. En een koffer is dan wel tien keer makkelijker om alles in mee te nemen

Yep ik heb zaterdag een boek in Utrecht niet gekocht en nu heb ik spijt want hij was goedkoper dan online én dan m'n lokale boekhandel 🥲

Dramatic

Does it even matter? I don't think it does.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Catmint schreef:
    (...)

Ahh ja daar heb je gelijk in maar aan de andere kant wel een excuus om weer terug te komen en dan gewoon ruimbagage mee te nemen hahaha

Life is a beautiful struggle

Geen flauw idee hebben hoe je toekomst eruit gaat zien is doodeng

[ bericht aangepast op 27 mei 2025 - 13:41 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ga gvd uit mijn hoofd! Ik ben echt helemaal zat van deze situatie 🤬 gtfo

Don't walk. Run, you sheep, run.

Kunnen we alsjeblieft gewoon stoppen met de live action remakes? Please, just stop.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ik kan echt even niet met mijn hoofd omgaan godverdomme

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Caverna schreef:
    Geen flauw idee hebben hoe je toekomst eruit gaat zien is doodeng

Big hug. Het komt wel goed, uiteindelijk, probeer ik dan maar te denken, maar het is en blijft eng.

I feel ya. In a different way, maar I feel ya.

Nu ik weer meer lees heb ik wel vaker het probleem dat ik niet zo goed weet in wat voor boek ik zin heb om te beginnen als ik er een uit heb ^^"

Do it scared, but do it anyway.

En nou niet eens een berichtje met de vraag of het gelukt is of ook maar íéts van interesse. Totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel gewoon.

Lupinus -> Fantabulosa