• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

"Er is 1 klein spleetje in het kot en langs daar moet al-le bodembedekking naar buiten."

Chips de Gerbil

Mijn brein breint zoals het breint.

fucking amazon :')

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik vind het een heeeeel klein beetje jammer dat twee leerlingen uit vwo 6 (!!!) 'verwijst wordt' schrijven...

positief denken dan maar: ze hebben 'wordt' wel goed gespeld

Protect the people.

LordJohn schreef:
    Ik vind het een heeeeel klein beetje jammer dat twee leerlingen uit vwo 6 (!!!) 'verwijst wordt' schrijven...

positief denken dan maar: ze hebben 'wordt' wel goed gespeld

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA *weent als leerkracht in het 1ste*

Caverna schreef:
    (...)

Pizzaaaaaaa 🍕

Haha ja, waarom moet je met brood lunchen als je ook gewoon het brood kunt bewaren voor de avond? Ik bedoel: waarom de oven aanzetten als de stroomprijs 16 cent per kWh kost en brood eten als de stroomprijs -13 cent per kWh is als je dat ook gewoon kunt omdraaien om zo optimaal gebruik te maken van je geld 😇

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik heb zonet 2 keer mijn laptop doen afsluiten met statische elektriciteit... Am I a superhero?

Waarom als ik van plan ben te schrijven besluit de zon in mijn ogen te schijnen terwijl ik totaal niets verschoven ben op de bank omg.

[ bericht aangepast op 6 april 2025 - 17:42 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Derks schreef:
    (...)

Ach wat zo fucking kut. Mocht het helpen: volgend jaar kun je deze kosten opgeven bij de belastingaangifte. Waarschijnlijk kom je hiermee wel aan het drempelbedrag... Maar wel pas over een jaar.

Heel veel succes (en ook met die ellendige vragenlijst…)

Good point! Ga ik ook zeker doen! Gelukkig is het bedrag al veel lager dan het in eerste instantie leek te zijn, dus daarom dacht ik: fuck it. Ik krijg nu wel heel snel hulp en ik geloof niet dat ik ontzettend lang begeleiding nodig ga hebben, dus going with the flow i guess. Thanks anyway (H)

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Is het raar.. dat ik semi-blij ben dat ik morgen een begrafenis heb in plaats van dat ik morgen weer die ene (zeer drammerige, boze, emotionele) klant moet bellen die ik vorige week ook al 4 van de 5 dagen 40 minuten aan de telefoon heb gehad over haar hondje? :X

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:
    Is het raar.. dat ik semi-blij ben dat ik morgen een begrafenis heb in plaats van dat ik morgen weer die ene (zeer drammerige, boze, emotionele) klant moet bellen die ik vorige week ook al 4 van de 5 dagen 40 minuten aan de telefoon heb gehad over haar hondje? :X

Ja.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Nu kan ik niet meer bij m'n tomaat :o Leuk hoor, zo'n keukenvloer in de wax zetten, maar ook een beetje sip zo XD

ProngsPotter schreef:
    Nu kan ik niet meer bij m'n tomaat :o Leuk hoor, zo'n keukenvloer in de wax zetten, maar ook een beetje sip zo XD

De vloer is lava dan maar? xD

Laleah schreef:

Denk dat je niet per se blij bent met de begrafenis maar meer met het feit dat je iets niet hoeft te doen waar je tegenop kijkt (;

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Had ik toch moeten doen wat ik dacht in te vullen. Sorry HR..
    En pff. Per ongeluk een verkeerd nummer gebeld, voelt slecht. Goed begin van de dag, en dan heb ik straks nog werk

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

woooww wat heb ik hier moeite mee :o Het is lang geleden sinds ik de opening van een verhaal schreef, maar manmanman, ik kan me niet herinneren dat het zo lastig kon gaan hahaha