• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Godverdfjdkajdj I need a fucking smoke but my astma will kill me

I hate therapy

[ bericht aangepast op 9 april 2025 - 9:58 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

My anxiety was right, the meeting was shit (at least the first part, the second part when talking about that it went shit was okay, but still this feels like a win for anxiety and thus next time will be worse again....

Do it scared, but do it anyway.

Waarom is de wereld zo'n ***zooi? Stop de planeet, ik wil er af...

Ik hoop van harte dat er nog een assassination poging komt op die oranje ballon en dat het deze keer lukt. Man man man wat een droeftoeter is dat

[ bericht aangepast op 9 april 2025 - 10:50 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Niet wij die nu ook misschien kans maken op een nieuwbouw appartement..

We hebben nog niets voor het andere appartement getekend. Al zou ik mezelf alsnog wel lullig voelen als we het eerste appartement afzeggen. Aan de andere kant laat zij ons ook nog steeds niets weten, ook al zou de sleuteloverdracht 1 mei al zijn..
    En het nieuwbouw appartement is compleet nieuw en gasvrij, wat ook wel fijn is..

Afwachten maar weer of er mensen afzeggen en wij op de eerste plaats komen daar.. Dan kunnen we altijd nog beslissen wat we doen - of we hebben inmiddels al meer gehoord over het andere appartement.

Stressy wel weer.. Waarom kan het bij ons nooit normaal lopen?

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Sommige leidinggevenden geven echt snel hun integer handelen op als ze zelf extra werk moeten verrichten.

Omnia mutantur, nihil interit

Dit is zo kut. Het is kiezen tussen mijn grenzen niet aangeven en me ongemakkelijk voelen, of mijn grenzen aangeven en me een bitch voelen. De meesten zullen zeggen dat tweede en dat heb ik ook gedaan, maar daar is mijn dag nu niet perse vrolijk mee begonnen.

Mijn brein breint zoals het breint.

Frisk schreef:
    Dit is zo kut. Het is kiezen tussen mijn grenzen niet aangeven en me ongemakkelijk voelen, of mijn grenzen aangeven en me een bitch voelen. De meesten zullen zeggen dat tweede en dat heb ik ook gedaan, maar daar is mijn dag nu niet perse vrolijk mee begonnen.

Ik voel dit, is naar. Goed dat je grenzen hebt gesteld, though!

Omnia mutantur, nihil interit

Frisk schreef:

Nope is niet winnen :( Maar die tweede is wel de beste en moeilijkste optie, dus je mag daar ook trots op zijn!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Nog steeds niet.. En damn. Het helpt niet mee met mijn mood nu. Ik voel me shit... Ook fijn dat mijn moeder nu niet beschikbaar is en papa niet kan geven wat ik nu nodig heb..
    Net een rondleiding op mijn vrijwillig werk gehad en nu ben ik bang dat ze me niet in het veld zien zitten, gezien hun feedback over mij als vrijwilliger. Al trek ik me wel weinig aan van grofheid op het werk, en met instructies of als ik in een zone ben gaat het ook best prima. Ik moet gewoon vooral uit mijn hoofd blijven, wat meer oefening krijgen, en in mezelf vertrouwen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ga wég met dat vooronderzoek hoezo komen ze na maaanden ineens met feedback?? Grr

Dramatic

Miyah schreef:
    Niet wij die nu ook misschien kans maken op een nieuwbouw appartement..

We hebben nog niets voor het andere appartement getekend. Al zou ik mezelf alsnog wel lullig voelen als we het eerste appartement afzeggen. Aan de andere kant laat zij ons ook nog steeds niets weten, ook al zou de sleuteloverdracht 1 mei al zijn..
    En het nieuwbouw appartement is compleet nieuw en gasvrij, wat ook wel fijn is..

Afwachten maar weer of er mensen afzeggen en wij op de eerste plaats komen daar.. Dan kunnen we altijd nog beslissen wat we doen - of we hebben inmiddels al meer gehoord over het andere appartement.

Stressy wel weer.. Waarom kan het bij ons nooit normaal lopen?

Dat gasvrije appartement is dan waarschijnlijk aangesloten op een warmtenet/warmtepomp? Daarvan kunnen de kosten ook echt heel erg hoog zijn 🫣

Maar dat klinkt wel als een hele ingewikkelde keuze zo! Heel veel succes, hoop dat jullie snel iets horen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

uuggghhh iedere keer als ik woorden heel groot wil maken valt de helft van de letter weg? Iemand een idee hoe ik daar vanaf kom? :')

Tekst tekst

[ bericht aangepast op 9 april 2025 - 15:30 ]

Zoya schreef:
    uuggghhh iedere keer als ik woorden heel groot wil maken valt de helft van de letter weg? Iemand een idee hoe ik daar vanaf kom? :')

Tekst tekst
    een enter ervoor plaatsen werkt, geloof ik! In ieder geval als het bovenaan een post staat

[ bericht aangepast op 9 april 2025 - 15:47 ]

Protect the people.

LordJohn schreef:
    (...)een enter ervoor plaatsen werkt, geloof ik! In ieder geval als het bovenaan een post staat

Klopt! Of misschien meer als je hele grote tekst wil.

Uitleg hierover met dank aan RSK: Plaatsbepalingen definieren een afkapping van een regel, dus als je helemaal op de eerste regel staat, kan je niet groter dan size 7 omdat dat zo vooraf bepaald is in de plaatsbepaling. Als je groter gaat, snijdt die dat af, maar als je het op de volgende regel zet, loopt de bovenkant over in de eerste regel en heb je dat probleem dus niet.

Do it scared, but do it anyway.

LordJohn schreef:
    (...)een enter ervoor plaatsen werkt, geloof ik! In ieder geval als het bovenaan een post staat

Rassalentar schreef:
    (...)
    Klopt! Of misschien meer als je hele grote tekst wil.

Uitleg hierover met dank aan RSK: Plaatsbepalingen definieren een afkapping van een regel, dus als je helemaal op de eerste regel staat, kan je niet groter dan size 7 omdat dat zo vooraf bepaald is in de plaatsbepaling. Als je groter gaat, snijdt die dat af, maar als je het op de volgende regel zet, loopt de bovenkant over in de eerste regel en heb je dat probleem dus niet.

Thanks you guys! Als ik het nu onder een spoiler plaats werkt het wel, maar als ik een preview maak van een post weer niet. That's weird. Naja, als het bij het plaatsen maar werkt c: