• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Right. . .
    Can I just sleep in one go, without waking up time and time again, pls?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Lo: *luistert naar haar lichaam*
    Lo to Lo: wat goed!! Lekker bezig kiddo
    Lo's brain: wtf?! U weak ass bitch
    Lo to Lo's brain: ...like maybe shut up? Rude.

Dramatic

Caverna schreef:
    (...)

Soms helpt body doublen! Ga vaak met een vriendin videobellen als ik iets wil uitvoeren maar me er niet toe kan zetten

Oeeeeeh dat is wel ideaal voor suffe taken als de vaat, was opvouwen, schoonmaken etc!

Voor dingen met de hand opschrijven en research is videobellen misschien wat onhandiger maar voor de andere dingen ga ik deze tip onthouden. Nice nice

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik moet eigenlijk mensen aanspreken in de trein, maar ik durf niet (cat).

En tja, als er mensen in de coupé zitten die niet aan je doelgroep voldoen (grijs), en in de volgende trein een complete Indiase familie… ik ben niet assertief genoeg om dan maar door te lopen naar een volgende coupé.

Terwijl ik ook weet dat als ik eenmaal de stap zet, ik er heel veel plezier uithaalt en dan achteraf denk: waarom deed ik hier zo moeilijk over.

Zucht. 🥺

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Oeeeeeh dat is wel ideaal voor suffe taken als de vaat, was opvouwen, schoonmaken etc!

Voor dingen met de hand opschrijven en research is videobellen misschien wat onhandiger maar voor de andere dingen ga ik deze tip onthouden. Nice nice

Heb het ook wel gedaan met studie haha. Dat je gewoon beide bezig bent, niet kletst, maar toch een lichte vorm van sociale controle hebt waardoor je alsnog bezig gaat. Enige wat wel belangrijk is, is dat je elkaar regelmatig ziet, want anders ga je bijkletsen en is de tijd zo om 😂

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Heb het ook wel gedaan met studie haha. Dat je gewoon beide bezig bent, niet kletst, maar toch een lichte vorm van sociale controle hebt waardoor je alsnog bezig gaat. Enige wat wel belangrijk is, is dat je elkaar regelmatig ziet, want anders ga je bijkletsen en is de tijd zo om 😂

Ja, precies, dat bijkletsrisico 😂😂😂 dat is minder erg bij huishoudelijke rotklusjes

En toen was ik in het Limboland aan het wachten op mijn favoriete Limburger

Wauw, JournalSpeak helpt écht…

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ugh pms, can you stop?
    Ik ben nog minder productief dan anders door hoe shit ik me voel nu. En ik had misschien niet voor later vanavond met die vriend af moeten spreken, maar de bingo ervoor klinkt wel fun

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Bloedbad veroorzaakt in de trein 🫣🫣🫣 nu zit m'n jas volledig onder de vlekken - maar goed, liever m'n (zwarte) jas dan het witte jurkje dat ik aan heb, dat is redelijk bespaard gebleven. Gelukkig kwam de treinconducteur heel snel aangerend met een rol toiletpapier, dat was super lief. Gelukkig functioneerde de kraan in het toilet, dus daar net m'n gezicht en nek mee gewassen.

Wilde nog wat mensen aanspreken in de trein om te vragen of ze wat op de kaartjes wilden schrijven voor m'n artikel maar ik gok dat dát niet meer gaat gebeuren, ik ben niet bepaald een visitekaartje nu 🫣

Er zou vandaag gratis softijs zijn bij Kwalitaria snackbars, dus ik loop helemaal naar 'mijn' Kwalitaria, kom ik daar en doet 'ie niet mee aan de actie. :( Jammer weer.

Lupinus -> Fantabulosa

Krijg net een berichtje dat de bingo wel doorgaat, terwijl ik het nu vanaf mijn ouders niet meer red. Sad /:
    Al is deze kat quality tijd wel erg fijn. Ik mis ze als ik op mijn kamer ben!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Derks schreef:
    Bloedbad veroorzaakt in de trein 🫣🫣🫣 nu zit m'n jas volledig onder de vlekken - maar goed, liever m'n (zwarte) jas dan het witte jurkje dat ik aan heb, dat is redelijk bespaard gebleven. Gelukkig kwam de treinconducteur heel snel aangerend met een rol toiletpapier, dat was super lief. Gelukkig functioneerde de kraan in het toilet, dus daar net m'n gezicht en nek mee gewassen.

Wilde nog wat mensen aanspreken in de trein om te vragen of ze wat op de kaartjes wilden schrijven voor m'n artikel maar ik gok dat dát niet meer gaat gebeuren, ik ben niet bepaald een visitekaartje nu 🫣

Dude what happened 0,0

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Dude what happened 0,0

Ik kreeg spontaan een bloedneus (again, paar weken terug ook al), maar het leek dunner dan water dus met een paar seconden liep het echt overal 😅😅😅😅. Mensen zaten me echt geschokt aan te kijken in de trein. Duurde ook ff voordat ik m'n tas geopend had en een doekje vond om m'n neus dicht te knijpen. En toen kwam het treinpersoneel met een toiletrol aanrennen. Geen idee hoe de conducteur mij gevonden heeft (misschien op basis van camerabeelden).

M'n jas is net uitgespoeld onder de douche, meeste bloedvlekken zijn in ieder geval flink vervaagd (zwarte jas met dunne wit patroon) dus ik hoooooooooop dat het morgen met het waterdichtreinigingswasmiddel helemaal wegtrekt (en dan in de zon te drogen hangen)

I must be crazy om m’n wekker te zetten op zondag voor de F1 race 🫠
    Voelt als midden in de nacht voor me dit 😂

let the fears you have fall away