• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

cursus weer gehad en m’n gezicht laten zien, maar jeetje wat een onzin hahaha

let the fears you have fall away

Leodh schreef:
    woooww wat heb ik hier moeite mee :o Het is lang geleden sinds ik de opening van een verhaal schreef, maar manmanman, ik kan me niet herinneren dat het zo lastig kon gaan hahaha

what did you do met je usernameeeeeee (huil)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oh wat heb ik nu al een grondige hekel aan dit nieuwe programma.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Ik mocht net twee kindjes van 7 bellen EN HET WAS ZO SCHATTIG, wel volkomen chaos maar dat is helemaal oké

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lord, hoe ga ik dit dan inelkaar flansen.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Derks schreef:
    (...)

what did you do met je usernameeeeeee (huil)

Whahahaha <3 jk rowling heeft weer eens wat kuts gezegd en ik dacht, waarom heb ik eigenlijk nog een Harry Potter related username? Nouja, en zodoende :p

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Waarom is het niet breder bekend hoe trauma en onderdrukte emoties stress veroorzaken?? Het zou zoveel mensen kunnen helpen...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik zag zojuist iemand 'accessoires' schrijven als 'assoiswarers' en ik moet hier echt even van bijkomen.

Lupinus -> Fantabulosa

Caverna schreef:
    Waarom is het niet breder bekend hoe trauma en onderdrukte emoties stress veroorzaken?? Het zou zoveel mensen kunnen helpen...

Mee eens, en beter aansluitende hulp zou ook helpen. Al is het gelukkig wel al een stuk vooruit gegaan de afgelopen jaren!
    --
    Oké. Ik ben bij werk, en het valt so far mee. Dus misschien was ik te veel aan het doemdenken hierover. Maar nog steeds heb ik geen zin in de rondleiding met de klas hier.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik was vergeten hoe leuk het is om nieuwe karakters te maken mwihihihi :Y)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Pluspunt: de proloog vind ik zo wel af en best wel goed
    Nadeel: het eerste hoofdstuk is nog steeds erg non-existent

Werk 😭😭😭😭

Omnia mutantur, nihil interit

Hnnnnnnggg :'))

Taire schreef:
    (...)
    Mee eens, en beter aansluitende hulp zou ook helpen. Al is het gelukkig wel al een stuk vooruit gegaan de afgelopen jaren!
    --
    Oké. Ik ben bij werk, en het valt so far mee. Dus misschien was ik te veel aan het doemdenken hierover. Maar nog steeds heb ik geen zin in de rondleiding met de klas hier.

Absoluut, want nu moet je al snel naar dure coaches en zo. Ik ga mezelf therapie geven, denk dat ik er inmiddels ver genoeg in gevorderd ben en voldoende zelfinzichten heb.

Maar iedereen heeft het maar over burn-out en burn-out klachten en een burn-out epidemie. En dan negeren gewoon het feit dat een burn-out voortkomt uit chronische stress en een ontregeld zenuwstelsel, en dat dat voortkomt uit trauma's en onderdrukte emoties... Zo komen we er niet hè

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Absoluut, want nu moet je al snel naar dure coaches en zo. Ik ga mezelf therapie geven, denk dat ik er inmiddels ver genoeg in gevorderd ben en voldoende zelfinzichten heb.

Maar iedereen heeft het maar over burn-out en burn-out klachten en een burn-out epidemie. En dan negeren gewoon het feit dat een burn-out voortkomt uit chronische stress en een ontregeld zenuwstelsel, en dat dat voortkomt uit trauma's en onderdrukte emoties... Zo komen we er niet hè

Erg herkenbaar. Naast dat de meeste coaches/therapieën nu maar een x aantal keer zijn, en lang niet alles zo makkelijk op te lossen is.

Burn-outs komen zeker ergens vandaan en ons lichaam houdt toch echt een score bij. En als je daar niet ook naar kijkt, is het wachten op een terugval als je niet oplet. Wat je weer terug bij af brengt natuurlijk, dus waardoor je er inderdaad toch echt niet komt.

[ bericht aangepast op 7 april 2025 - 22:05 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn