• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

We denken allemaal dat die extreme policies in Amerika blijven, totdat België een bewezen en veroordeelde verkrachter vrijlaat omdat hij zo veelbelovend is op school en ze zijn toekomst niet willen verpesten. Zijn toekomst als gynaecoloog. (cat)

Words do not do my anger justice right now.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    We denken allemaal dat die extreme policies in Amerika blijven, totdat België een bewezen en veroordeelde verkrachter vrijlaat omdat hij zo veelbelovend is op school en ze zijn toekomst niet willen verpesten. Zijn toekomst als gynaecoloog. (cat)

Words do not do my anger justice right now.

Urgh ja, ik zit er al heel de dag aan te denken. Ik ga vanavond ook naar het protest in Leuven.

Even the smallest can change the course of the future

Waarom vertoon ik zoveel uitstelgedrag pfff KOM OP VERSTUUR GEWOON DIE MAILS

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oh man, leuk dat sporten weer. Ik heb spieren ontwaakt waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden, and they hurt! 😅🙈

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Lollolll, i am so overqualified :W

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Verschrikkelijk hoe één zo'n bureaucratisch bullshit ding al mijn energie voor de rest van de dag kan opslurpen. En dan kwam het ook nog eens om 9 uur s ochtends 🥲

Zo geen zin in die fucking evaluatie, laat mij nou gewoon eens even met rust.

Kut paarse krokodillen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ben ik de enige die zich heeeerlijk schrijvend in het zonnetje op het balkon/tuin zit te vertoeven? (typing) spring i missed you

jankend bovenbuurkind.. jou heb ik niet gemist.. klep.

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Ik zit zaterdag zo'n 7 uur in de trein en m'n lichaam besluit NU dat het een goed idee is om ongesteld te worden???????

Ugh. Ik voel nog steeds vooral weerstand bij deze musical...Ook bij de leuke nummers. En ze zouden het echt nog steeds makkelijk zonder mij kunnen doen, wat de docente ook zegt.. (Een plek voor iedereen, sure. Zo jammer voor iets wat mijn passie is.)
    Het is dat ik met een persoon meer praat en ik volgend jaar misschien niet meer mee kan doen, maar anders was ik al lang gestopt dit jaar..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ga ik in mijn uppie naar die 24 uur durende Harry Potter marathon bij Pathé? Ja.
    Ga ik dat overleven. Zeker niet!
    Nu al de slechtste beslissing van mijn leven :')

[ bericht aangepast op 3 april 2025 - 18:57 ]

Lupinus -> Fantabulosa

Laleah schreef:
    Ben ik de enige die zich heeeerlijk schrijvend in het zonnetje op het balkon/tuin zit te vertoeven? (typing) spring i missed you

I had the same amazing idea.

Don't walk. Run, you sheep, run.

En ik heb er niet eens echt zin in. Which is a little sad.

Dramatic

Inigo schreef:
    Ik heb de Switch 2 nu al nodig ._.

Lol, net erachter gekomen dat Switch 2 games 85-90 euro gaan kosten. Fuck them, m'n ps5 en Steam account zijn prima. Clowns.

[ bericht aangepast op 3 april 2025 - 22:06 ]

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Inigo schreef:
    (...)
    Lol, net erachter gekomen dat Switch 2 games 85-90 euro gaan kosten. Fuck them, m'n ps5 en Steam account zijn prima. Clowns.

Cough, Allkeyshops.com cough.
    Maarja ik PC game, dus dat is toch makkelijker.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.