• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Inigo schreef:
    (...)
    Lol, net erachter gekomen dat Switch 2 games 85-90 euro gaan kosten. Fuck them, m'n ps5 en Steam account zijn prima. Clowns.

Oh wulp. Ik hou het ook wel gewoon bij de eerste Switch en Steam dan.

--

That went bad... Hopelijk ga ik het over twee weken wel leuk vinden. Pfflf..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik: *gaat in bed liggen*

Horloge: *trilt* "GEFELICITEERD! U HEBT UW ACTIEVE BEWEEGMINUTEN VAN DEZE WEEK BEHAALD!"

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik voel me een slaapwandelende zombie 🧟‍♀️🧟‍♀️🧟‍♀️🧟‍♀️🧟‍♀️

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Ik voel me een slaapwandelende zombie 🧟‍♀️🧟‍♀️🧟‍♀️🧟‍♀️🧟‍♀️

👆👆👆😴😴😴

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Kan ik ff kalmeren? Het is bijna weekend, straks heb ik wat alleen-tijd op kantoor en vanavond ga ik lekker even sporten. Waarom voel ik mezelf zo onrustig voel is een raadsel.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ah ja. ‘Ik heb me erover gezet’ my ass. :W

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Mijn personages maken het me moeilijk :')

Wat een hitte 🥵🥵🥵

Oké maar gelijk ook je eerste dag op werk ook de eerste dag van je menstruatie hebben èn in je eentje een ramvol terras draaien - en ook nog een hartstikke goede dag hebben?? Dit is wel het bewijs dat werk echt een goede keuze was :Y)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Oké, misschien ben ik een zeikwijf geworden. Maaar waarom moeten mensen zodra het iets warmer is, meteen weer keihard muziek gaan draaien in de achtertuin zodat iedereen kan meegenieten? En oké, als het in de middag is, dan is het één ding. Maar waarom nog steeds in de avond?

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Miyah schreef:
    Oké, misschien ben ik een zeikwijf geworden. Maaar waarom moeten mensen zodra het iets warmer is, meteen weer keihard muziek gaan draaien in de achtertuin zodat iedereen kan meegenieten? En oké, als het in de middag is, dan is het één ding. Maar waarom nog steeds in de avond?

Geen zeikwijf. Andere mensen willen ook nog genieten van het weer / hun dag. Geen luide muziek.

And as I'm writing this, some dickprick shows off his own music—choice. Lol.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ideeën te over maar iets uitvoeren…

Waarom is het zo fucking vroeeeg

Mijn sokken zakken af en nou wens ik dat die HEMA-1-aprilgrap met touwtjes aan de sokken geen grap was.

Derks schreef:
    Ideeën te over maar iets uitvoeren…

Soms helpt body doublen! Ga vaak met een vriendin videobellen als ik iets wil uitvoeren maar me er niet toe kan zetten