• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Dit is geen leven

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Ik eis de Justin Bieberachtergrond terug!

Of Fishlet (fish)

Vet leuk dat er na al die jaren nog steeds wat voor 1 april gedaan wordt!

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Al de posts online nu zijn echt niet mijn ding. En ik heb nog een hele dag te gaan die misschien iets te vol staat.. (vanavond will be fun though!)
    De tandarts heb ik in elk geval gehad, dus het ergste is geweest zodra deze verdoving uitgewerkt is..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Stomme zomertijd, alles loopt nu een uur verkeerd en het is constant later dan dat ik voel dat het is...

Do it scared, but do it anyway.

Aaaagh, waarom moest die leiding nu opeens kapot gaan? Hopelijk kan m'n vriend het fixen, anders zitten we wss een paar dagen zonder een keukengootsteen. Want ik heb 0 vertrouwen in dat onze verhuurder het gauw komt oplossen.

Ik vind voorgoed afscheid nemen zo verschrikkelijk 😭

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Volgens mij heeft de batterij van m'n laptop het zonet begeven....

Als ik m'n smartwatch af doet en hij meet mijn hoge hartslag niet, dan is het niet gebeurd, toch?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Rassalentar schreef:

did u at least backup ur thesis

help

RSK schreef:
    (...)

did u at least backup ur thesis

ja dat staat allemaal op de cloud (al moet ik er binnenkort stiekem wel even een tweede backup van maken) en aan de stroom doet ie het nog gewoon, alleen opladen is een beetje een dingetje (like 5% in de afgelopen 2 uur ^^")

Rassalentar schreef:
    (...)
    ja dat staat allemaal op de cloud (al moet ik er binnenkort stiekem wel even een tweede backup van maken) en aan de stroom doet ie het nog gewoon, alleen opladen is een beetje een dingetje (like 5% in de afgelopen 2 uur ^^")

bless the cloud

help

RSK schreef:
    (...)

bless the cloud

Ik heb netjes (bijna) alles dubbel opgeslagen, no way dat ik dit kwijt ga raken en dit allemaal opnieuw moet doen....

Rassalentar schreef:

Ik vind dat laptops én

Kobyla schreef:
    Aaaagh, waarom moest die leiding nu opeens kapot gaan? Hopelijk kan m'n vriend het fixen, anders zitten we wss een paar dagen zonder een keukengootsteen. Want ik heb 0 vertrouwen in dat onze verhuurder het gauw komt oplossen.

keukenleidingen geen 1 april-grappen uit zouden mogen halen met mensen :(

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lieke: "Hoi ik zoek extra werk want ik verdien geen zak en ik weet dat jij soms mensen zoekt, heb je wat voor mij?"
    Tante: "Ik kan je wel gebruiken voor xxx, maar het betaald niet."

Christ. Ik ben zó klaar met werken voor noppes. (cat) En goedbedoelde familieleden die steeds vacatures doorsturen waar je 40 uur voor 600 euro p/m moet werken mogen ook even in de modder zakken.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    Lieke: "Hoi ik zoek extra werk want ik verdien geen zak en ik weet dat jij soms mensen zoekt, heb je wat voor mij?"
    Tante: "Ik kan je wel gebruiken voor xxx, maar het betaald niet."

Christ. Ik ben zó klaar met werken voor noppes. (cat) En goedbedoelde familieleden die steeds vacatures doorsturen waar je 40 uur voor 600 euro p/m moet werken mogen ook even in de modder zakken.

Wel heel herkenbaar, ik ben ook opzoek naar een nieuwe baan en of het betaald geen klote of ik wordt er geheid ongelukkig van en als het goed betaald en leuk is dan staan er 50 man in rij voor dezelfde baan :W

[ bericht aangepast op 1 april 2025 - 16:59 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.