• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Vandaag m'n dossier opgehaald

Teeeeeeering wat heeft die laatste RB'er een gigantische plaat voor z'n kop gehad. En dan zeuren dat ík geen verantwoordelijkheid neemt voor mijn gedrag, terwijl ik netjes vraag naar een plan.

Ik zou de therapie willen staken omdat ik helemaal over de rooie was nadat ik m'n voeten tegen m'n tafelrand had gezet en hij daar 'op respectvolle wijze' wat van had gezegd.

Lol wat.
    Dat hij zei dat ik de cliënt was die de meeste behandeluren eiste van de hele instelling, dat ik een hufter ben, dat ik hulpverleners als kliko gebruik en alle andere verwijten en aanvallen zijn uiteraard niet gerapporteerd.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Even helemaal gek worden in de trein want iemand zit hier CONSTANT zijn/haar neus op te halen op de meest vieze natte manier en ik vraag me echt af of diegene nog nooit van een zakdoek gehoord heeft :( My misophonia can't handle this.

Edit: het kan ook zijn dat het de trein was die dit geluid maakte :')

[ bericht aangepast op 1 april 2025 - 18:57 ]

Lupinus -> Fantabulosa

SPECS schreef:
    (...)

Wel heel herkenbaar, ik ben ook opzoek naar een nieuwe baan en of het betaald geen klote of ik wordt er geheid ongelukkig van en als het goed betaald en leuk is dan staan er 50 man in rij voor dezelfde baan :W

Nou dat :') De krapte op de arbeidsmarkt is echt killing atm. Ik heb het gevoel dat je moet kiezen tussen werkgeluk (dat waardeloos betaald) of je boodschappen kunnen betalen (maar een kutbaan hebben).

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik ben zo moe, en het is pas 7 uur.. Wedden dat ik rond 12 weer klaarwakker ben? Nachtritme, yay..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

@derks en @Specs over nanowrimo

Gecanceled? Where did you hear that rubbish? Hm.. oke oke.. Ik kon op de officiele website inderdaad geen Nanowrimo selecteren voor 2025, dat vond ik wel gek.. Heb zelf nu gewoon een doel ingevuld en de titel nanowrimo april 2025 genoemd, maar is het dan echt gecanceled? Why? XD

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:

Gecanceled? Where did you hear that rubbish? Hm.. oke oke.. Ik kon op de officiele website inderdaad geen Nanowrimo selecteren voor 2025, dat vond ik wel gek.. Heb zelf nu gewoon een doel ingevuld en de titel nanowrimo april 2025 genoemd, maar is het dan echt gecanceled? Why? XD

Ik ken er de details niet van, maar google nanowrimo controversy en je krijgt meerdere dingen en redenen waarom mensen de afgelopen jaren steeds minder nanowrimo.org (de organisatie, niet de challange) zijn gaan supporten en veel writing youtubers bijvoorbeeld hun eigen end-of-year community challenge hebben opgezet (van wat ik gezien heb in mijn YT feed afgelopen oktober)

Do it scared, but do it anyway.

Laleah schreef:

https://www.reddit.com/r/nanowrimo/comments/19dy3ho/no_more_nanowrimo/
    https://slate.com/technology/2024/09/national-novel-writing-month-ai-bots-controversy.html
    https://nanowrimo.org/board-response

Heleboel shit, maar ik heb me er niet in verdiept. Ik heb er van gehoord omdat ik in schrijf community 's zit waar er ook moderators van Nano zitten.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ehehehehe nou, dat was echt een fijne en productieve meeting :3 Trots tbh

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    Ehehehehe nou, dat was echt een fijne en productieve meeting :3 Trots tbh

(heart2)(heart2)(heart2)

Even the smallest can change the course of the future

Ik wil morgen gewoon overslaan :c

Every villain is a hero in his own mind.

Het zou fijn zijn als ik snel iets hoor over het huis.. Daar waar eerst gezegd zou zijn dat de sleuteloverdracht 1 mei zou zijn.. (Maar dit toen nog niet zeker was). Ik wil duidelijkheid!!!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Kan ik aub met iemand afspreken zonder dat we continu de datum moeten verzetten door stakingen? Jävla u-land.

Angry about the state of the world today

Dramatic

Ook even vloeken dat in Zweden geregistreerd partnerschap geen ding is, want dit was wel erg handig geweest voor deze verhuizing naar België, ugh. Mn vriend en ik wonen samen, maar er is niets officieel, dus alles is moeilijk.

Ik geloof in het wijze gezegde dat je mensen moet behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden. En blijkbaar wil jij graag als shit behandeld worden, dus dat is wat je krijgt vanaf nu. Ik deed aardig en respectvol naar je, en jij gebruikt mensen liever blijkbaar. Dan online wel durven en in het echt niet, zegt genoeg over je. Zak erin.

[ I will always love you ]