• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Verveel ik me tijdens het surveilleren? Zeker. Ben ik Q aan het afstruinen om oude fanfics over 1D te zoeken die ik pak 'm beet 10 jaar geleden las? Sowieso. Wil ik nu al die verhalen weer gaan lezen? Honderd procent!!

(een titel kan ik me niet herinneren en dat vind ik frustrerend)

Protect the people.

Was dit niet te veel oversharing? Natuurlijk twijfel ik hier nu ook nog aan.. het is in elk geval wel gewoon oprecht waarom alles meer binnenkomt nu. Niet het andere voor once.
    ik kon even niet met een comment dealen en de docent vroeg aan het einde van de les of het ging. En dan ben ik te eerlijk in dat het door mijn hormonen komt, had ook gewoon kunnen zeggen dat ik een slechte dag heb. Feels bad..
    En kan dit doorbreken voor vanavond please? Musicalles is nu al stressvol genoeg zonder dit er ook nog bij.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Wtf, ik begin letterlijk net twee minuten geleden met een nieuw karakter (Jude) en ik dacht goh, laat ik even muziek aanzetten. Random playlist, op shuffle, en wat is het eerste nummer dat op komt?

Hey Jude - The Beatles

HOW DID THEY KNOW

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Weer een productieve ochtend zo met interviews. Ik ben alleen iets minder productief met uitwerken. Oeps. Achja.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

come on.. ik wil duidelijkheid en weten waar ik aan toe ben. Fuck this shit!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Naoe schreef:
    Wanneer je kind haar examens zijn gestart en je het net zo spannend vind (voor haar) als zijzelf 🙏🏻🍀 (heelveelkaarsjesbrandendekomendetijd🙏🏻)

Ze gaat het redden, Jen!!!

[ I will always love you ]

Lmao, afgelopen zondag was het Open Huis bij m'n terrorstudio die nu te koop staat. Een aantal buren zijn serieus wezen bezichtigen om anderen te waarschuwen 😂😂😂😂 mooi dit.

Kon helaas niet voorkomen dat er iemand toch een bod heeft uitgebracht op de studio.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Vol.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Opgelucht. Surgery went well.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Cecia schreef:
    (...)
    Ze gaat het redden, Jen!!!

Thank you 🤍 Daar gaan we voor!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Tenminste één iemand die niet zo serieus is en ook snapt dat ik het allemaal niet hoef te weten en dat het al moeilijk genoeg is om twee begeleiders tevreden te houden in iets dat toch echt mijn project genoemd wordt...

Do it scared, but do it anyway.

Je zou verwachten dat je op een gegeven moment wel oud genoeg bent om niet meer te prutsen met puistjes en zo, maar nee. Bijna 30 jaar en ik druk en pulk nog steeds aan elk puistje waardoor het juist erger wordt i.p.v. minder.... Gelukkig heb ik er niet meer zoveel als toen ik vol in de pubertijd zat, maar goed.... STOP TOUCHING THEM!!!!!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Wanneer je een orientatiegesprek hebt met een psycholoog, zij je GELUKKIG een doorverwijzing geeft naar de psychiater (waar je dus om hebt gevraagd bij de huisarts en ik somehow eerst bij een psycholoog beland) en ze waarschuwt dat de psychiater kan vragen aan mij om een adhd-test te doen voordat ik behandeld mag worden.... Pardon? Ik heb die test al gehaald. TOEN IK 10 WAS.

[ bericht aangepast op 10 april 2025 - 18:19 ]

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:
    Wanneer je een orientatiegesprek hebt met een psycholoog, zij je GELUKKIG een doorverwijzing geeft naar de psychiater (die je eigenlijk alleen wilde, voor adhd meds) en ze waarschuwt dat de psychiater kan vragen aan mij om een adhd-test te doen voordat ik behandeld mag worden.... Pardon? Ik heb die test al gehaald. TOEN IK 10 WAS.

Also, zelfde situatie als mijn vriend, maar hij krijgt meteen alle hulp en meds als 'ie er maar om vraagt.. beetje double standards well

Ps: neem het hem niet kwalijk, maar de zorg wel..

Thefuck?? Die diagnose geldt dan toch nog steeds?

help

RSK schreef:
    (...)

Thefuck?? Die diagnose geldt dan toch nog steeds?

SNAPJE! Ze wil dat ik alle oude dossiers van toen ik tien was inscan en naar haar toe mail voor de psychiater. Im dumbstruck. Like ik snap dat ik nu 20 jaar ouder ben, maar zo'n test bepaald alleen dát je adhd hebt, niet of je veranderd bent... I'm scared.

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.