• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Honestly, I just want to tell my write-partner, but then that's getting the fucking edge off it. Buh.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Nog één dagje werken... en dan nog drie.

Omnia mutantur, nihil interit

Toch nog even anderhalf uur aan m'n afstudeeropdracht gewerkt vandaag om iets van vrijdag af te ronden zodat ik een dag over heb in m'n planning (om andere problemen te fixen...). I feel so accomplished now ^^

Do it scared, but do it anyway.

How do I know somebody's watching too much YT / TikTok hypes. 😬 The titel.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Denk je even je haar bij te kleuren en pony bij te werken voor je vakantie. Had t nog beter zelf kunnen knippen want ipv het "wispy bangs" te maken heb ik nu gewoon een gat in mn pony. Ik kan wel janken 😭😭😭 dit kan ook gewoon niet gefixt worden zonder nóg korter te gaan, maar ik wil geen micro bangs

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Denk je even je haar bij te kleuren en pony bij te werken voor je vakantie. Had t nog beter zelf kunnen knippen want ipv het "wispy bangs" te maken heb ik nu gewoon een gat in mn pony. Ik kan wel janken 😭😭😭 dit kan ook gewoon niet gefixt worden zonder nóg korter te gaan, maar ik wil geen micro bangs

Dat is zo verrot..

hodie mecum eris in paradiso

Who the fuck let this predator son of a bitch back in wtf. Thanks for letting me relive that trauma.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Caverna schreef:
    (...)

Het is de stem in je hoofd die je doet geloven dat wat ie zegt de waarheid is. Dat is een beschermingsmechanisme, in een poging je voor toekomstige pijn (van afwijzing) te beschermen. Maar in de praktijk vult ie van alles in, en spreekt die stem zelden de waarheid :') Dus kun je hem maar beter niet te serieus nemen, want je bent helemaal goed zoals je bent ❤️

Rationeel weet ik dat je gelijk hebt. Alleen voelt het nog niet alrijd zo.
    Thanks voor je lieve woorden!

--

Pff. Ik had dit voor vrijdag in moeten plannen. Nu moet ik nog douchen enzo voor ikmom 6 wegga en eigenlijk nog oefenen voor de repetitie morgen. En ik heb het al de hele week druk..

[ bericht aangepast op 12 april 2025 - 15:33 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

RSD was uiteindelijk hartstikke chill, heb de juiste platenzaak uitgekozen om naartoe te gaan _O_

[ bericht aangepast op 12 april 2025 - 16:57 ]

Lupinus -> Fantabulosa

Het is zooo frustrerend dat ons iedere keer een huis wordt toegezegd en als het zo ver is we niets meer horen..
    Al vanaf oktober is dit zo en lijkt het telkens maar te worden uitgesteld. Zonder dat we hiervan op de hoogte worden gesteld. It sucks!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

nzbauxkdbsgxisk Nog 2 reacties!!!

[ I will always love you ]

Alleen nog de highlights te gaan bij m'n miniatuur, dus wachten totdat de wash droog is....

Do it scared, but do it anyway.

Die spot van meld discriminatie, ik support het volledig, maar ik hoef niet elk reclameblok "Afschieten die transgenders en smerige nichten" te horen in een tijdsperiode waar ik toch al heel sensitive voor negatieve comments ben. :')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Wat een ontlading...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Het is zo gek hoe persoonlijk je dingen kan nemen die je deed toen je 7,5 - 10 jaar was.. like, dat schuldgevoel kan ik gewoon niet zo goed afschudden nog.. which is crazy, cause I was an actual child :$.

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.