• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ging naar de dokter om te stoppen met anticonceptiepil, kwam terug met diagnose van prikkelbare darmsyndroom. Life? :W

Even the smallest can change the course of the future

Headache as f*

Don't walk. Run, you sheep, run.

Frodo schreef:
    Ging naar de dokter om te stoppen met anticonceptiepil, kwam terug met diagnose van prikkelbare darmsyndroom. Life? :W

Aaah super, die heb ik ook al jaren :') Voor mijn gevoel geven ze die diagnose altijd bij onverklaarbare buikpijn...
    Ik lees nu het boek "Mind your body" van Nichole Sachs waarin ze uitlegt dat veel chronische pijnen en ziektes (waaronder PDS) voortkomen uit opgeslagen, onverwerkte emoties en trauma's en hoe je dat kunt helen. Bij mij komt er best wel veel naar boven, dingen die ik nog moet verwerken. Klinkt allemaal heel zweverig haha, maar het is wetenschappelijk onderbouwd en legt uit wat er in het lichaam gebeurt. Doe ermee wat je wilt x)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Toen ik gisteren een paar oude mails tegenkwam van mijn oude vriendengroep, realiseerde ik me pas echt hoe toxic ze waren. Damn...

En ja, ook ikzelf was toen niet helemaal gezond bezig. Ondanks dat ik met een warm gevoel op die periode terugkijk, ben ik eerlijk gezegd toch blij dat ik daaruit ben gekomen en ben verder gegroeid.

--

En pfoee damn.. I need some rest..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Als ik nog vaker moet facepalmen ben ik bang dat ik een permanent rode vlek op mijn voorhoofd krijg.(cat)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Caverna schreef:
    (...)

Probeer niet in te vullen wat een ander denkt, dat weet je niet en kun je niet weten 😘😘

Ja, true.. alleen soms ben ik stiekem nog wel goed in nivea'en helaas xD

---

Pff. Ik had minder moeten zeggen. En nog steeds wacht ik opnde doorbraak. Ik word hier gek van.
    En als ik de druk op mezelf nou zou kunnen verlagen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Miyah schreef:
    Toen ik gisteren een paar oude mails tegenkwam van mijn oude vriendengroep, realiseerde ik me pas echt hoe toxic ze waren. Damn...

En ja, ook ikzelf was toen niet helemaal gezond bezig. Ondanks dat ik met een warm gevoel op die periode terugkijk, ben ik eerlijk gezegd toch blij dat ik daaruit ben gekomen en ben verder gegroeid.

Zooo herkenbaar dit, hahaha. Ik weet dat twee van de mensen van toen nu de beste vriendinnetjes zijn en dan denk ik soms, oh girl, je moest eens weten wat die ander over cocktails allemaal over jouw persoonlijkheid en je creatieve werk heeft gezegd. 🫣

Er viel voor mij ook echt een last van mijn schouders toen ik uit die bubbel was. Uiteindelijk kun je terugkijken op een tijd waarin je zelf ook absoluut niet de beste versie van jezelf was en waarin je fouten heb gemaakt, maar waardoor je uiteindelijk wel gegroeid bent als mens. That's what it's about, I guess!

[ bericht aangepast op 11 april 2025 - 15:43 ]

hodie mecum eris in paradiso

Taire schreef:
    (...)
    Ja, true.. alleen soms ben ik stiekem nog wel goed in nivea'en helaas xD

---

Pff. Ik had minder moeten zeggen. En nog steeds wacht ik opnde doorbraak. Ik word hier gek van.
    En als ik de druk op mezelf nou zou kunnen verlagen..

Het is de stem in je hoofd die je doet geloven dat wat ie zegt de waarheid is. Dat is een beschermingsmechanisme, in een poging je voor toekomstige pijn (van afwijzing) te beschermen. Maar in de praktijk vult ie van alles in, en spreekt die stem zelden de waarheid :') Dus kun je hem maar beter niet te serieus nemen, want je bent helemaal goed zoals je bent ❤️

Yamato schreef:
    Headache as f*

❤️❤️❤️

[ I will always love you ]

Moeeeeee

Caverna schreef:
    (...)

Aaah super, die heb ik ook al jaren :') Voor mijn gevoel geven ze die diagnose altijd bij onverklaarbare buikpijn...
    Ik lees nu het boek "Mind your body" van Nichole Sachs waarin ze uitlegt dat veel chronische pijnen en ziektes (waaronder PDS) voortkomen uit opgeslagen, onverwerkte emoties en trauma's en hoe je dat kunt helen. Bij mij komt er best wel veel naar boven, dingen die ik nog moet verwerken. Klinkt allemaal heel zweverig haha, maar het is wetenschappelijk onderbouwd en legt uit wat er in het lichaam gebeurt. Doe ermee wat je wilt x)

Ik had eigenlijk verwacht dat ik die diagnose ook zou krijgen, maar uiteindelijk toch niet. Was gewoon stress volgens mijn dokter. Heb er nu bijna een jaar last van, maar het is op zich wel een heel stuk verbeterd :')

help

Ik ben helemaal kapot, volledig gesloopt, wat een dag. Wel trots op hoe ik de zaken heb opgepakt, met alle verschillende belangen van dien...

Omnia mutantur, nihil interit

Heb nu al stress om Record Store Day morgen, wetende hoe lang die rijen bij de platenzaken altijd zijn en hoe slecht ik daartegen kan...

Lupinus -> Fantabulosa

Novalunosis schreef:
    Ik weet dat een hoop mensen (en collega's) het grote onzin vinden, maar ik merk echt verschil bij die kinderen als het bijna volle maan is.

Honestly, niet alleen kinderen. Volwassen mensen worden ook erg vervelend :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik heb echt zo'n heeeeekel aan mezelf, ik slenter achter de feiten aan. Moet zoveel doen, en ik doe het niet. Dan gun ik mezelf even wat vrije tijd om te ontspannen, blijf ik door die kut telefoon scrollen terwijl ik alle mensen negeer omdat ik voor m'n gevoel geen tijd heb voor gesprekken nu 🥹🥹🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly