• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Laleah schreef:
    Het is zo gek hoe persoonlijk je dingen kan nemen die je deed toen je 7,5 - 10 jaar was.. like, dat schuldgevoel kan ik gewoon niet zo goed afschudden nog.. which is crazy, cause I was an actual child :$.

Ooh dat herken ik! Schijnt dus een ding te zijn dat je eerste 12 levensjaren heel bepalend zijn voor hoe je je verdere leven invult, en dat gebeurtenissen dus verschrikkelijk veel impact kunnen hebben. Ga er zelf mee aan de slag met schematherapie, om die reden :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Unholy shit. Het gaat daadwerkelijk beter nu. Een week voor aanvang!
    Al ben ik nu natuurlijk wel mijn gesprek aan het overdenken. En op welke reactie in de groepsapp ik een hartje gaf.. maar het is echt minder erg dan in maanden!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Morgen bellen over de laatste kavel in een nieuwbouwproject, geen idee of we dat kunnen betalen, maar het is zo lijp als het zou lukken. Trying not to get my hopes up...

Do it scared, but do it anyway.

fshdkfdkfjf deze groep vrienden die begonnen te juichen en te klappen toen ik aan kwam lopen. Made me feel really pretty in this dress c:

[ bericht aangepast op 13 april 2025 - 20:47 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

NS

Omnia mutantur, nihil interit

Heb ik deze week ruim 50 euro aan boeken uitgegeven (terwijl ik geen baan heb🙈)? Ja. Heb ik spijt? Nee, hehe.

Did we just figure out the rough measurements of the kavel and start planning the room layout on draw.io? Maaaaaaaybe.....

Do it scared, but do it anyway.

Ugh. Niet ik die weer stupid doet hier... Misschien is het toch verstandig om na de zomer te stoppen in plaats van pas in december, dat ik de show die ik ngo wilde zien ga zien met het bedankje. Want ik zit hier echt nog te veel in mijn hoofd en ik kom er niet uit, waardoor ik enkel stomme dingen doe. (Ik heb erger gedaan en werk hier nog steeds, maar slim is anders.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Taire schreef:
    Ugh. Niet ik die weer stupid doet hier... Misschien is het toch verstandig om na de zomer te stoppen in plaats van pas in december, dat ik de show die ik ngo wilde zien ga zien met het bedankje. Want ik zit hier echt nog te veel in mijn hoofd en ik kom er niet uit, waardoor ik enkel stomme dingen doe. (Ik heb erger gedaan en werk hier nog steeds, maar slim is anders.)

*hugs!*

-

Ugh kan mijn hoofd stoppen met overuren te draaien?? Let me sleeep

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Waarom heb ik zoveel pijn dat ik van ellende maar gewoon veel te vroeg mijn bed uit ben gekomen? :(

Het is die helse rugpijn weer die deze keer lager, meer richting mijn bil, lijkt te zitten en man man man, ik kan het echt even niet meer aan. Geen enkele houding is comfortabel, álles doet gewoon pijn. Ben er helemaal klaar mee, vooral ook omdat ik geen idee heb wat het precies is en waar het vandaan komt.

Edit: en nu ben ik ook nog eens bijna flauwgevallen. Zit nu doodsbang te trillen als een rietje. Geweldig.

[ bericht aangepast op 14 april 2025 - 8:45 ]

Lupinus -> Fantabulosa

Lupinus schreef:
    Waarom heb ik zoveel pijn dat ik van ellende maar gewoon veel te vroeg mijn bed uit ben gekomen? :(

Het is die helse rugpijn weer die deze keer lager, meer richting mijn bil, lijkt te zitten en man man man, ik kan het echt even niet meer aan. Geen enkele houding is comfortabel, álles doet gewoon pijn. Ben er helemaal klaar mee, vooral ook omdat ik geen idee heb wat het precies is en waar het vandaan komt.

Edit: en nu ben ik ook nog eens bijna flauwgevallen. Zit nu doodsbang te trillen als een rietje. Geweldig.

Hii het is totaal niet mijn zaak om mij mee te bemoeien, maar als je niet weet wat het is dan kan ik je heel dringend aanraden om langs de huisarts te gaan en op je strepen te gaan staan. Het is niet normaal om zonder aanwijsbare reden zo veel pijn te hebben! Het kan ook iets onschuldigs zijn, maar dan weet je het in ieder geval. Ik weet niet of het flauwvallen door de pijn kwam, maar dat is al helemaal geen goed teken.

Take care of yourself dear <3

Lupinus schreef:

Jeetje meid 😔 Wat heftig zeg…
    Ik zou ook echt opnieuw de huisarts bellen en idd niet ophangen tot je een afspraak hebt, want flauwvallen van de pijn is echt niet oké !! Hoop dat ze erachter kunnen komen wat het is. Veel sterkte!!🙏🏻🤍😔

let the fears you have fall away

oooo help,ik maak mezelf helemaal gek. Ik moet mezelf inhouden om net elke seconde mijn mail te refreshen. en ik voel me zo misselijk.. Laat er alsjeblieft snel bericht komen zodat ik kan kalmeren plsssss

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Thanks voor jullie reacties en bezorgdheid ^^ (H)(H)
    Het onhandige is dat mijn huisarts een soort van... aan de andere kant van het land zit in de woonplaats van mijn ouders. Maar hier ga ik over een paar dagen wel naartoe voor 1-2 weken, dus als ik dan nog steeds/opnieuw klachten heb, ga ik denk ik toch maar over de drempel stappen en een afspraak maken (hoe eng ik dat ook vind).

Voor nu heeft een paracetamolletje wonderen gedaan en kom ik de dag wel weer even door. (Y)

Lupinus -> Fantabulosa

Lupinus schreef:
    Thanks voor jullie reacties en bezorgdheid ^^ (H)(H)
    Het onhandige is dat mijn huisarts een soort van... aan de andere kant van het land zit in de woonplaats van mijn ouders. Maar hier ga ik over een paar dagen wel naartoe voor 1-2 weken, dus als ik dan nog steeds/opnieuw klachten heb, ga ik denk ik toch maar over de drempel stappen en een afspraak maken (hoe eng ik dat ook vind).

Voor nu heeft een paracetamolletje wonderen gedaan en kom ik de dag wel weer even door. (Y)

<3 wat goed om te horen dat je je over die drempel wilt zetten! Ik vind 'm ook eng :') Laat het ons weten als je een steuntje in de rug kunt gebruiken daarmee!

Je kan overigens altijd overal in Nederland een afspraak bij de huisarts maken als "gast"! Bijv. als je op vakantie bent, of in jouw geval, als je eigen arts ergens anders is. Je kan overal terecht (:

Officieel moet je een huisarts binnen 12 minuten bij je kunnen zijn in een noodgeval, dus het is het overwegen waard om in je eigen woonplaats een fijne te zoeken <3

(Ik kom uit een familie van artsen en ik voel hun medische bezorgdheid even door mij channelen (krul) maar ik bedoel het alleen maar uit naastenliefde en niet uit bemoeierigheid!)