Lupinus schreef:
Thanks voor jullie reacties en bezorgdheid ^^ 

Het onhandige is dat mijn huisarts een soort van... aan de andere kant van het land zit in de woonplaats van mijn ouders. Maar hier ga ik over een paar dagen wel naartoe voor 1-2 weken, dus als ik dan nog steeds/opnieuw klachten heb, ga ik denk ik toch maar over de drempel stappen en een afspraak maken (hoe eng ik dat ook vind).
Voor nu heeft een paracetamolletje wonderen gedaan en kom ik de dag wel weer even door. 
<3 wat goed om te horen dat je je over die drempel wilt zetten! Ik vind 'm ook eng :') Laat het ons weten als je een steuntje in de rug kunt gebruiken daarmee!
Je kan overigens altijd overal in Nederland een afspraak bij de huisarts maken als "gast"! Bijv. als je op vakantie bent, of in jouw geval, als je eigen arts ergens anders is. Je kan overal terecht (:
Officieel moet je een huisarts binnen 12 minuten bij je kunnen zijn in een noodgeval, dus het is het overwegen waard om in je eigen woonplaats een fijne te zoeken <3
(Ik kom uit een familie van artsen en ik voel hun medische bezorgdheid even door mij channelen

maar ik bedoel het alleen maar uit naastenliefde en niet uit bemoeierigheid!)
|| I told you not to play with the misfit toys ||