Caverna schreef:
(...)
Niet te bang zijn! Die diagnose staat inderdaad gewoon en de psychiater zelf bepaalt wel of ie de test nog een keer doet of niet (wss niet). Zo'n psycholoog wil zich gewoon indekken. Bovendien, zelfs als je de test nog een keer moet doen, dan komt daar echt niet ineens uit dat je geen ADHD meer hebt. Het komt allemaal goed 😘
RSK schreef:
(...)
Ja, ADHD is ook niet iets waar je kan 'uitgroeien'. Je hebt het of je hebt het niet :') And like Marjanne said; komt wel goed. Zou alleen kut zijn als ze je die test nog eens laten doen én ook nog eens laten betalen
Thanks beide! Ik heb nagedacht, meer nagedacht, met mijn vriend erover gepraat en gemediteerd en heb er vrede mee. Ik denk dat het zelfs veel inzicht in mezelf kan geven, like hoe ik nu ben ipv hoe ik toen was toen ik 10 was. Ze vroegen ook of ik al die dosiers wil opsturen dus kinda benieuwd hoe kleine leah toen was met haar ADHD. Ik had vooraf het gesprek gewoon een plan bedacht, en de psycholoog heeft een ander plan, dat kon ik toen even niet accepteren

Ik ga er proberen in te gaan met een clean mind en gewoon zien wat het me brengt.
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.