• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Fucking finally. It is done.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik weet dat een hoop mensen (en collega's) het grote onzin vinden, maar ik merk echt verschil bij die kinderen als het bijna volle maan is.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Sinds wanneer ben ik zo'n mietje geworden? Get over yourself, lady. Elfia gaat hartstikke leuk worden.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Waarom vinden alle crises plaats op vrijdagen, wanneer ik de enige ben die aanwezig is?

Omnia mutantur, nihil interit

Ugh. The oversharing continued.. Hopelijk vindt c dat niet zo erg en onthoudt ze vooral de positieve delen van het gesprek.
    Mijn scenes gingen ook waardeloos, I hate this.
    En ik blijf me zo naar voelen.. kan dit niet gewoon doorbreken?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Alweer een treinstaking?? Heb ik even geluk dat ik maandag reis ipv dinsdag.

Taire schreef:
    Ugh. The oversharing continued.. Hopelijk vindt c dat niet zo erg en onthoudt ze vooral de positieve delen van het gesprek.
    Mijn scenes gingen ook waardeloos, I hate this.
    En ik blijf me zo naar voelen.. kan dit niet gewoon doorbreken?

Probeer niet in te vullen wat een ander denkt, dat weet je niet en kun je niet weten 😘😘

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zoya schreef:
    Sinds wanneer ben ik zo'n mietje geworden? Get over yourself, lady. Elfia gaat hartstikke leuk worden.

Dat ligt niet aan jou! Als je meer last van stress hebt, komt je lichaam meer in vecht/vlucht en dan ga je ook leuke dingen ineens eng vinden. Niet zo streng op jezelf zijn 😘😘😘

Ik vind het wel een dingetje dat mijn vwo 3-klassen veel, véél beter kunnen schrijven/spellen dan mijn EINDEXAMENKLAS HAVO 5.

Protect the people.

Laleah schreef:
    Wanneer je een orientatiegesprek hebt met een psycholoog, zij je GELUKKIG een doorverwijzing geeft naar de psychiater (waar je dus om hebt gevraagd bij de huisarts en ik somehow eerst bij een psycholoog beland) en ze waarschuwt dat de psychiater kan vragen aan mij om een adhd-test te doen voordat ik behandeld mag worden.... Pardon? Ik heb die test al gehaald. TOEN IK 10 WAS.

Niet te bang zijn! Die diagnose staat inderdaad gewoon en de psychiater zelf bepaalt wel of ie de test nog een keer doet of niet (wss niet). Zo'n psycholoog wil zich gewoon indekken. Bovendien, zelfs als je de test nog een keer moet doen, dan komt daar echt niet ineens uit dat je geen ADHD meer hebt. Het komt allemaal goed 😘

Marjanne offering free therapy is so wholesome 🥰

Dramatic

Damn oh ja vandaag koninklijk bezoek hier op onze school ;o

Protect the people.

Laleah schreef:
    (...)

SNAPJE! Ze wil dat ik alle oude dossiers van toen ik tien was inscan en naar haar toe mail voor de psychiater. Im dumbstruck. Like ik snap dat ik nu 20 jaar ouder ben, maar zo'n test bepaald alleen dát je adhd hebt, niet of je veranderd bent... I'm scared.

Ja, ADHD is ook niet iets waar je kan 'uitgroeien'. Je hebt het of je hebt het niet :') And like Marjanne said; komt wel goed. Zou alleen kut zijn als ze je die test nog eens laten doen én ook nog eens laten betalen

help

Caverna schreef:
    (...)

Niet te bang zijn! Die diagnose staat inderdaad gewoon en de psychiater zelf bepaalt wel of ie de test nog een keer doet of niet (wss niet). Zo'n psycholoog wil zich gewoon indekken. Bovendien, zelfs als je de test nog een keer moet doen, dan komt daar echt niet ineens uit dat je geen ADHD meer hebt. Het komt allemaal goed 😘

RSK schreef:
    (...)

Ja, ADHD is ook niet iets waar je kan 'uitgroeien'. Je hebt het of je hebt het niet :') And like Marjanne said; komt wel goed. Zou alleen kut zijn als ze je die test nog eens laten doen én ook nog eens laten betalen

Thanks beide! Ik heb nagedacht, meer nagedacht, met mijn vriend erover gepraat en gemediteerd en heb er vrede mee. Ik denk dat het zelfs veel inzicht in mezelf kan geven, like hoe ik nu ben ipv hoe ik toen was toen ik 10 was. Ze vroegen ook of ik al die dosiers wil opsturen dus kinda benieuwd hoe kleine leah toen was met haar ADHD. Ik had vooraf het gesprek gewoon een plan bedacht, en de psycholoog heeft een ander plan, dat kon ik toen even niet accepteren :P Ik ga er proberen in te gaan met een clean mind en gewoon zien wat het me brengt.

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Zoya schreef:

Oh! Ga je zaterdag toevallig? Wie weet kom ik je tegen (blush) (als je een groep fairies ziet, I'm the Moss-Fairy)! Whats gonna be your costume? (yeah)

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.