• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Nog steeds geen tijd gehad voor Hades 2. /: En morgen tm zondag komt die vriend waarschijnlijk langs, wat hopelijk allemaal goed gaat, dus dan heb ik ook weinig tijd..
    En hopelijk gaat de musicalles vanavond gewoon fun zijn, dat ik niet zo liever Hades 2 speel dan dat.. (Gisteren heb ik aan FOTY gewerkt in de breaks die we hadden op werk.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Bijna 80K in m'n verhaal :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wowowoww hold up. Waarom ben ik zo moe? ik vind het niet leuk :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

En dat is dan leuk aan leerkracht Nederlands zijn: een werkwoordsfout in een leesboek tegenkomen bij het voorlezen en dan gewoon kunnen zeggen dat het fout is, zonder dat iemand me zegt dat ik aan het neuten ben :'D

Mijn brein breint zoals het breint.

Wow.... Grug can still write? Grug is civilized? Grug is no longer a caveman who peddles in his own misery?
    Unbelievable. I didn't know I had it in me

mortui vivos docent

Weet gewoon ff niet wat ik met mezelf aanmoet. Ugh.

Maar 1 ding is zeker: als de wekker om 6:00 uur gaat dan haat ik mezelf en wil ik me liever 3x omdraaien

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Proberen om de gedachte "Was ik maar eerder naar de sportarts gegaan" los te laten. Ik heb m'n best gedaan. Het is stom dat ik niet eerder serieus genomen ben over m'n fysieke klachten. Het ligt niet aan mij.

OMFG het is al sinds september zo dat ik vrijdagnamiddag vrij ben, stop met dat te vergeten

Frisk schreef:
    En dat is dan leuk aan leerkracht Nederlands zijn: een werkwoordsfout in een leesboek tegenkomen bij het voorlezen en dan gewoon kunnen zeggen dat het fout is, zonder dat iemand me zegt dat ik aan het neuten ben :'D

Spill the tea: welk leesboek is het? 🤓

[ I will always love you ]

Ik heb een ebike 😍

Waarom blijft deze collega onzinnige dingen zeggen? Bloedirritant! Kan me niet echt concentreren op werk zo.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Is this... a bird?? DO I HEAR A BIRD??? SPRING??? :Y):Y)

[ bericht aangepast op 21 feb 2025 - 11:04 ]

Mando -> Zoya

Cecia schreef:
    (...)
    Spill the tea: welk leesboek is het? 🤓

Al een oude hoor, Het paard van Troje door Simone Kramer.

Frisk schreef:
    (...)

Al een oude hoor, Het paard van Troje door Simone Kramer.

Wat een heerlijk nostalgische voorkant haha

Caverna schreef:
    (...)

Wat een heerlijk nostalgische voorkant haha

Wow maar echt! Ik kan mij totaal niet herinneren dat ik dit boek ooit gelezen heb, maar de voorkant is echt een blast from the past??

Mando -> Zoya