• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Dit weer, omg! Zon gecombineerd met mensen die in het andere gebouw gaan wonen en dus honderd keer heen en weer lopen... love it.

Protect the people.

Hoe werkt inspiratie? Zo schrijf ik met gemak 1000 woorden, en zo is het ineens voorbij :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik wil in Seize the day zitten, damnit. Zo jammer dat ik niet in het nummer zelf on stage ben. En ik had gewoon bij mijn katten kunnen blijven gisterenavond en vandaag.. al moet mijn kamer nog wat schoongemaakt worden voor ik er weer een weekend niet ben.
    En ohmg. Dit is waarom praten hierover zo belangrijk is. Echt, deze vriendschap is vermoeiend soms en ik kijk niet erg uit naar meeten straks om eerlijk te zijn.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Keelpijn :c

Dramatic

Nog één ding en dan heb ik weekend en kan ik doen wat ik wil, en het is waarschijnlijk niet eens een lang ding, maar zo wat kost dat ene ding veel moeite...

Do it scared, but do it anyway.

Kunnen mijn kutbovenburen misschien gewoon naar hun nest gaan ipv blijven rondbanjeren om 2:00 's nachts en elke vijf minuten iets op de grond laten vallen?

Caution first, always.

Pfoeh dit was een intense laatste dnd sessie. Bossfight fully killed twee pcs, praktisch huilende spelers pacing door de kamer want still aan tafel zitten gaat niet, voordat op het einde door de acties van één speler de hele story arc ongedaan wordt gemaakt zodat de twee characters nog leven maar hun adventure nooit bestaan heeft.

Het is altijd zo lastig om in de laatste dagen van de vakantie weer terug te gaan naar je werk slaapritme :(

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Lieke's auto: *Is 12 weken lang kapot geweest, net weer een weekje terug en ja hoor, hetzelfde lampje gaat weer branden*
    Koen: Een gloeibougie lampje kan niks zijn, maar het kan ook weer hetzelfde probleem zijn. Als je nu gaat rijden weet je of de auto prima is of dat hij schroot is, maar de vraag is of je het wilt weten :')
    Lieke: Dus eigenlijks het . . (wait for it) . . SchrödSchroot-ingers auto HAHAHA *huilt*

[ bericht aangepast op 22 feb 2025 - 13:47 ]

Mando -> Zoya

Wat een tyfus wasmachine is dit zeg. Hij stinkt als een bunzing en ik krijg de schimmel niet weg 😬😬😬😬

Maar hè, hij draait tenminste en er komt water in.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mando schreef:
    Lieke's auto: *Is 12 weken lang kapot geweest, net weer een weekje terug en ja hoor, hetzelfde lampje gaat weer branden*
    Koen: Een gloeibougie lampje kan niks zijn, maar het kan ook weer hetzelfde probleem zijn. Als je nu gaat rijden weet je of de auto prima is of dat hij schroot is, maar de vraag is of je het wilt weten :')
    Lieke: Dus eigenlijks het . . (wait for it) . . SchrödSchroot-ingers auto HAHAHA *huilt*

Bwahahahahhaaha omg meid wat shit

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    (...)

Bwahahahahhaaha omg meid wat shit

Het lampje is weer uit, duim voor mij 🥺🥺

Mando -> Zoya

wulp. Ik denk dat ik mijn mobiel gekilld heb door lomp zijn gisteren. /: En gezien de reparatiekosten aanzienlijk zijn, twijfel ik wat ik het beste kan doen

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Kan er pls een keer één docu(serie) gemaakt worden zonder van die afgezaagde, panische vioolmuziek? Het is gewoon lazy af.

Caution first, always.

Hmm ik moet een cadeau voor een vriendin hier. Helaas heb ik momenteel nauwelijks craft supplies dus ik ga wel kijken of ik gewoon iets kan kopen want de verjaardag is woensdag. Maar than again, als ik genoeg niet al te dure supplies kan vinden, kan ik misschien toch wel iets maken, de verjaardag is pas woensdag!