• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Wie oh wie zet mijn hoofd uit? Hij draait veel te veel overuren

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Wie oh wie zet mijn hoofd uit? Hij draait veel te veel overuren

Ik ben aan het experimenteren met deze muziek om dat voor elkaar te krijgen. Ik heb nog geen duidelijke conclusies, maar so far gaat het best oke.

Do it scared, but do it anyway.

Ja tering, als ze m'n cover kwijt zijn ga ik echt huilen

Every villain is a hero in his own mind.

🎶 Hello anxiety, my old friend 🎵

De Lo mindert met meds en doet spannende dingen

Dramatic

Hmm, ik heb geen idee of wat ik aan het doen ben klopt en dat is niet erg bij de progress meeting van vanmiddag, maar dat voelt wel zo....

Nog 67 uur en dan ben ik hopelijk afgestudeerd. So close and yet way too close, I'm not nearly done hahahahahahahahahahahaha... *cries*

[ bericht aangepast op 10 feb 2025 - 16:47 ]

Mando -> Zoya

Waarom zijn er huisgenoten beneden? ik wil gewoon in rust en stilte koken :c

Dit gaat een late avond worden. Verhuizers waren een uur later door file en omdat de parkeerplek misging, moeten ze nu ook verder lopen. We zijn al ruim 1.5 uur bezig en voorlopig nog niet klaar 😅

De pastasaus was vandaag echt weer mega lekker

Ich liebe dich 27.12.23

Ik voel me net een rolmops van de hoeveelheid lasagne dat ik heb gegeten, oeps.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Can't believe dat deze username nog vrij was omfg

Caution first, always.

Graveborn schreef:
    Ik voel me net een rolmops van de hoeveelheid lasagne dat ik heb gegeten, oeps.

Er is nooit teveel lasagne, geen sprake van ❤️

[ I will always love you ]

Een musicalgroep joinen stond niet op m'n bingokaart voor 2025 but here we are :'D

Dramatic

Renna schreef:
    Een musicalgroep joinen stond niet op m'n bingokaart voor 2025 but here we are :'D

Wat coooool

Every villain is a hero in his own mind.

Feeling nostalgic. Sigh.

[ I will always love you ]