• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ik ben geslaagd c:

Mando -> Zoya

Mando schreef:
    Ik ben geslaagd c:

Congrats!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Oh ja. Tanz kan niet want het kan verkeerd overkomen, maar dit moet wel oké zijn... Zo jammer dat ik hierdoor minder zin krijg in de musicaluitvoering. /: (en ook niemand uit ga nodigen.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Good lord, het begin van TWD S8 is net een imitatie van een slechte Michael Bay movie.

Don't walk. Run, you sheep, run.

loll dit is allemaal zoveel strakker georganiseerd dan bij mijn vorige huis. I mean, nice dat alles zo netjes schoon blijft enzo, maar tis wel een tikje intimiderend hahahaha

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Mn eerste kindle gekocht 🥹

Life is a beautiful struggle

Om één of andere reden kom ik elk jaar op m'n bday kijken naar m'n Q profiel to see the updated age... can't believe dat ik 13 was writing poems hier en nu 22 (fish)

Love is the message

Sakamoto schreef:
    Om één of andere reden kom ik elk jaar op m'n bday kijken naar m'n Q profiel to see the updated age... can't believe dat ik 13 was writing poems hier en nu 22 (fish)

Gefeliciteerd! :Y)

Caution first, always.

Inigo schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd! :Y)

Thank uuuuu!!!!!! (yeah)

Love is the message

Ik hoop gewoon dat ik morgen gewoon door de preselecties ben. I really want this job.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Jerauhl schreef:
    Mn eerste kindle gekocht 🥹

Ik las 'kindje' and was so confused :')

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    (...)
    Ik las 'kindje' and was so confused :')

'tzelfde hier. Mijn gedachten maakte er automatisch van: "is dit de nieuwe manier om te zeggen dat je geadopteerd hebt?" 🫠

[ I will always love you ]

^
    HAHAHA ik ben dus niet de enige 😅😂

Ich liebe dich 27.12.23

We zullen zien hoe dit weekend gaat.. Eerst maar eens kijken wat dit werk van mij vind..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Why does the universe hate me so much?

Dit is alweer het zoveelste favoriete product van mij dat uit de schappen wordt gehaald :(

I've looked worse, believe me.