• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Oh ja aan de lieve mensen die aan het duimen waren voor de mooie special edition van mijn nieuwe boek, it's going to happen! <33

Nu hoef ik eindelijk niet meer bij elke mail in de stress te schieten XD

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    Oh ja aan de lieve mensen die aan het duimen waren voor de mooie special edition van mijn nieuwe boek, it's going to happen! <33

Nu hoef ik eindelijk niet meer bij elke mail in de stress te schieten XD

Ooohh vet!! Kan je al wat laten zien of is alles nog top secret?

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Ooohh vet!! Kan je al wat laten zien of is alles nog top secret?

Ik heb zelf nog geen idee haha, heb volgende week een meeting om alles te bespreken ^^
    Boek komt sowieso pas volgend jaar uit, dus is nog wel even afwachten. Maar ik geloof dat ik in elk geval sprayed edges en geïllustreerde schutbladen krijg:33

Every villain is a hero in his own mind.

Volgende maand 2 keer naar Engeland en nog een keer in mei. Might as well move back.

Caution first, always.

I know i sound like a whiny kid, but its freezing outside and im not emotionally prepared for work.

Nephalem schreef:
    I know i sound like a whiny kid, but its freezing outside and im not emotionally prepared for work.

Same here. En ik heb een aansluiting gemist, dus ik ben helemaal klaar met vandaag.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Emoties emoties emoties

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Voor de verandering eens niet chagrijnig dat m'n begeleider te laat is (like usual). Kon ik mooi nog even wat afmaken voor de meeting.

Do it scared, but do it anyway.

Wanneer je ineens mega trek hebt in snoepkabels met aarbeiensmaak met suikerlaagje, maar je ouders dit niet meer verkopen 😭

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    Wanneer je ineens mega trek hebt in snoepkabels met aarbeiensmaak met suikerlaagje, maar je ouders dit niet meer verkopen 😭

This message aligns so well with your username <3 :')

Also, posted on 11 feb at 11:11am, nice.

Mando -> Zoya

Mando schreef:
    (...)

This message aligns so well with your username <3 :')

Also, posted on 11 feb at 11:11am, nice.

Haha, shit je hebt gelijk 🙈😂

Ich liebe dich 27.12.23

Een klasgenoot in deze nmg les is nice.
    En straks mijn muziek hier laten worden gaat ook nice, en grappig, zijn, maar de muziek van mijn klasgenoten blijft trash en het is nu nog niet zijn blok om muziek te laten horen.. Also, twee verschillende stijlen is geen probleem voor mij natuurlijk. xD
    Edit: en ik had facade ofzo moeten doen in plaats van Monster.

[ bericht aangepast op 11 feb 2025 - 15:31 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Half tempted to stay home tomorrow

Protect the people.

Word ik nou weer ziek?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Fucking exhausted doordat net de bel ineens 3x kort achter elkaar ging en er een aantal keer geklopt werd. In paniek naar m'n slaapkamer gerend, was als de dood dat het een onaangekondigd huisbezoek vanuit de gemeente zou zijn.

Nu een uur later is de spanning gezakt maar heb ik knallende koppijn, ben ik misselijk en dood en dood en doodmoe.

Kunnen mensen niet gewoon stoppen met bij mij aanbellen 😭😭😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly