• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

Lig je heerlijk in bed, nog even rustig te genieten van hoe lekker warm en rustig alles is, gaat er ineens een random vuurwerk-show (die klonk als voornamelijk rotjes maar dan harder) af ergens buiten het zicht van je raam... Ik ben enorm confused what just happened. Yay voor in het buitenland wonen waarbij je hem idee hebt van lokale customs, I guess?

Edit: na flink wat googlen heb ik gevonden wat het was en blijkbaar ook dat het morgen weer is...

[ bericht aangepast op 11 jan 2025 - 1:17 ]

Do it scared, but do it anyway.

Ik wil er eigenlijk helemaal niet uit 🥱

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sommige mensen hebben echt een flair voor drama. Miscommunicatie veranderen in een olifant. "Ik voelde me aangevallen," als het om informatie vragen ging.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Jenning de Boo is zo'n dropje he, omg

Protect the people.

When you wanna clean the house and your ADHD-riddled brain can only Do The Thing when it's also working out a scene to write later, but there's no scenario in your head (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Caverna schreef:
    Hoi lieve allemaal, voor iedereen die veel stress ervaart heb ik dit topic aangemaakt. (flower)

Als toevoeging hierop: ik heb het nu ook overzichtelijk in een story gezet. Wellicht kunnen we het topic voor vragen of ervaringen gebruiken, om elkaar nog verder te helpen (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Moe, maar voldaan en lekker lui al op bed 🙏🏻😌

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Mag ik even JANKEN omdat mijn favoriete koffiekopje net kapot is gevallen tijdens het afdrogen? (huil) Ben zo klaar met zo'n enorme kluns zijn hahahaaa

Lupinus -> Fantabulosa

Aan blijven staren vanaf je balkon totdat iemand z'n hondenpoep opruimt op de binnenplaats is blijkbaar toch een goede methode.

[ bericht aangepast op 11 jan 2025 - 20:44 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

ik wil een nieuwe username maar heb geen inspiratie, god bring me back naar 2013 leah die veel te veel domme naamideeën had

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Klaar schreef:
    ik wil een nieuwe username maar heb geen inspiratie, god bring me back naar 2013 leah die veel te veel domme naamideeën had

Klaar -> KlaarMetDezeUsername (cat)
    Okay, flauw :W

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Goed ding dat ik een afspraak heb gemaakt bij de kine, maar ik weet niet of ik dit een week uithou... en waarschijnlijk is het nog niet eens weg na de eerste afspraak (huil)

Mijn brein breint zoals het breint.

SPECS schreef:
    (...)

Hehehe, ik stem voor.:p

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    (...)

Danku, danku :Y)

[ bericht aangepast op 12 jan 2025 - 16:36 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Ik ga toegeven, ik heb even geglimlacht ;)

Debbaut schreef:
    (...)

Jaja en ik stem voor voide

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried