• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

Klaar schreef:
    (...)

Jaja en ik stem voor voide

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Klaar schreef:
    (...)

Jaja en ik stem voor voide

Eerst en vooral: Het is VoIde. (cat)

Ten tweede, het ging hier niet over mijn rebranding of puberale levenskeuzes.

En ten derde: als jij KlaarMetDezeUsername neemt, wil ik overwegen om nog een maandje met VoIde door het leven te gaan. :')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    (...)

En ten derde: als jij KlaarMetDezeUsername neemt, wil ik overwegen om nog een maandje met VoIde door het leven te gaan. :')

omg, Jarne met een username change? Ik denk dat de hele site in elkaar stort. C'est impossible.

Mando -> Zoya

Hoe houd je vertrouwen als je lichaam zo naar de kloten is? 😢😢😢

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Whittaker schreef:
    (...)

omg, Jarne met een username change? Ik denk dat de hele site in elkaar stort. C'est impossible.

Soms heiligt het doel de middelen. :p

Debbaut schreef:
    (...)

Is dat derde een oprecht aanbod of onderschat je enorm hoe weinig ik mentaal opgegroeid ben sinds 2015? Cuz I'll do it al is het maar om in mijn vuistje te giechelen. (H)

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Klaar schreef:
    (...)

Is dat derde een oprecht aanbod of onderschat je enorm hoe weinig ik mentaal opgegroeid ben sinds 2015? Cuz I'll do it al is het maar om in mijn vuistje te giechelen. (H)

Ik ben een man (min of meer) van mijn woord. Alleen zal jij wel eerst moeten testen of het binnen het aantal toegelaten tekens past.:')

Debbaut schreef:
    (...)

Ik ben een man (min of meer) van mijn woord. Alleen zal jij wel eerst moeten testen of het binnen het aantal toegelaten tekens past.:')

Watching this unfold like:

I regret nothing

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

KlaarMetDezeUse schreef:
    (...)
    Ik ga toegeven, ik heb even geglimlacht ;)

Ditto.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Debbaut schreef:
    (...)

Wel, het antwoord is dus neen, maar het antwoord is ook: je kan het typen, op veranderen klikken, en dan cropt ie het vanzelf zonder dat je het nog kan aanpassen lol.

Had ik moeten onthouden, is wss ook hoe jij ooit op "dooddoenervo" bent beland.

Dus wel, I guess dat ik nog een maand als KlaarMetDezeUse door het leven ga gaan hahaha

[ bericht aangepast op 12 jan 2025 - 18:30 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

KlaarMetDezeUse schreef:

(...)

Wel, het antwoord is dus neen, maar het antwoord is ook: je kan het typen, op veranderen klikken, en dan cropt ie het vanzelf zonder dat je het nog kan aanpassen lol.

Had ik moeten onthouden, is wss ook hoe jij ooit op "dooddoenervo" bent beland.

Dus wel, I guess dat ik nog een maand als KlaarMetDezeUse door het leven ga gaan hahaha

HAHAHAHAHAHAHA, iconic, ik denk dat in de tijd van Dooddoenervo je gewoon niet meer kon verdertypen en ik heb zeker nooit op veranderen geklikt.:')

Maar close enough en hierbij mijn aandeel van de deal. It was fun doing business with you!

Ik vind het hilarisch dat we in die tien jaar eigenlijk nog geen haar verandert zijn.

VoIde schreef:
    (...)

HAHAHAHAHAHAHA, iconic, ik denk dat in de tijd van Dooddoenervo je gewoon niet meer kon verdertypen en ik heb zeker nooit op veranderen geklikt.:')

Maar close enough en hierbij mijn aandeel van de deal. It was fun doing business with you!

Idem! Zo leert een mens elke dag wat nieuws. Loop ondertussen denk ik ook al meer dan zeven jaar met de username Klaar rond, dus een super groot gemis is het niet.

VoIde schreef:
    Ik vind het hilarisch dat we in die tien jaar eigenlijk nog geen haar verandert zijn.

het geeft dit

KlaarMetDezeUse schreef:
    (...)

Idem! Zo leert een mens elke dag wat nieuws. Loop ondertussen denk ik ook al meer dan zeven jaar met de username Klaar rond, dus een super groot gemis is het niet.

Soms is het gewoon fijn om mee met de tijd te evolueren.