• Post de laatste zin die je geschreven hebt

Ik was niet degene die het laatste topic sloot, maar wel ongeduldig en ik smacht naar andermans schrijfwerk.

In dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven.
    Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

mortui vivos docent

Hoopvol hield Finn de telefoon tegen zijn oor aan, maar het bleef stil aan de andere kant van de lijn.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

‘Als je hem echt binnenhaalt, wil ik zijn eerste klant zijn.’

Every villain is a hero in his own mind.

‘Wat wil je doen?’ vroeg hij.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Nou, dit was mooi. Waar ze een tijdje geleden geen woord uit haar strot kreeg in zijn aanwezigheid, begon ze nu te ratelen.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Niets dan brokstukken.

Maar toen ze het waagde om opzij te kijken, lachte hij niet, maar keek hij naar de stuur van zijn fiets.

Dit sluit perfect aan bij moderne principes van digitale curatie, waarbij samenwerking en toegankelijkheid centraal staan.

help

Met een glimlach typte hij een antwoord.

They will often be around in Summer, but go away to warmer places in Winter.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Zodra ze het terrein verliet waar Malrik heer en meester was, zakte ze gewoonweg in elkaar.

Voor een luttele seconde zei ze niets, waardeerde de stormachtige kleur van zijn ogen, om vervolgens haar vertrek te nemen.

[ I will always love you ]

Toen kwamen de wachters.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ze glimlachte geforceerd naar hem en fietste toen vlug weg, en liet Lukan verbluft achter.

Niamh draaide zich op haar rug en liet de zon haar gezicht strelen terwijl ze wachtte tot de waternimfen opdoken.

“Maar goed om te weten dat je me gemist hebt. Of tenminste—“ Hij wreef met zijn hand, die haar lichaam nachten geleden had beroerd, ruw doch zacht over haar kin heen. “—dat ik het soort indruk heb achtergelaten dat je niet snel vergeet.”

Don't walk. Run, you sheep, run.