• Sinds vandaag heb ik ook facebook maar nu zit ik een beetje naar mijn scherm te staren als ik op facebook ben.

    Dus is er iemand hier op Quizlet die mij een beetje kan uitleggen wat ik allemaal kan doen op facebook?

    O,ja ik heb al vrienden toegevoegd en mijn omslag gewijzigd.

    p.s (voor de mods) Sorry als hij verkeerd staat maar ik wist niet zo goed waar ik hem anders neer moest zetten

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    Me has no facebook dus ik kan je ook niet helpen, sorry.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb het al een paar jaar, maar gebruik het pas sinds een maand of zo pas echt, en het is heel erg vernieuwd. Ik ben er redeljk aan gewend, maar ik kan je niet helpen. But, bij info kan je allemaal dingen veranderen als je daarop klipt bij je profiel biovenaan bij die foto's en shit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Memoria schreef:
    Me has no facebook dus ik kan je ook niet helpen, sorry.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik gebruik Facebook nou niet echt opvallend veel. Het is eerlijk gezegd ook niet zo bijzonder. Je kan reageren op mensen hun foto's of status, zelf foto's plaatsen of spelletjes spelen zoals SongPop met je vrienden. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Foto's toevoegen, je vrienden volgen, uhm.. Als ik me verveel spelletjes spelen. Maar verder doe ik niet zo veel. Heb niet zo veel zin om mijn eigen status om de haverklap te veranderen, so...


    You are beautiful, you are love.

    Eigenlijk zoek ik voor al mensen op. Zoals klasgenoten ofzo.
    Ook vind ik het leuk om er allemaal foto's op te zetten :D


    Can't control my second personality

    Het enige wat ik eigenlijk doe op Facebook is mensen porren en stiekem mensen stalken. c:
    Dus ik kan je ook niet zo goed helpen, denk ik. Je komt er vanzelf wel achter!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    Het enige wat ik eigenlijk doe op Facebook is mensen porren en stiekem mensen stalken. c:
    Dus ik kan je ook niet zo goed helpen, denk ik. Je komt er vanzelf wel achter!


    Mensen porren? :8


    Physics is awesome

    Ik heb hetzelfde probleem. Ik zit er nu een maand op en ik snap nog steeds niet wat je ermee kan allemaal (en ik snap de lol er ook nog steeds niet van, eerlijk gezegd).


    I can't even think straight.

    Cydonia schreef:
    Foto's toevoegen, je vrienden volgen, uhm.. Als ik me verveel spelletjes spelen. Maar verder doe ik niet zo veel. Heb niet zo veel zin om mijn eigen status om de haverklap te veranderen, so...


    26 - 02 - '16

    Elly4ever schreef:
    Eigenlijk zoek ik voor al mensen op. Zoals klasgenoten ofzo.
    Ook vind ik het leuk om er allemaal foto's op te zetten :D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Anhysbys schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem. Ik zit er nu een maand op en ik snap nog steeds niet wat je ermee kan allemaal (en ik snap de lol er ook nog steeds niet van, eerlijk gezegd).


    Nou ja, mijn klasgenoten en twee familie leden zitten er op. Dus ik heb het vooral voor het contact met die mensen.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Nou ja, mijn klasgenoten en twee familie leden zitten er op. Dus ik heb het vooral voor het contact met die mensen.

    Ik ben op kamp geweest en wilde met een paar mensen contact houden, en het is gemakkelijk voor het contact tussen mij en mijn beste vriendin (die in Guatemala woont). Maar behalve een aantal chatberichtjes om die mensen te vragen hoe het gaat heb ik er nog weinig mee gedaan. x)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 18:52 ]


    I can't even think straight.

    Oczy schreef:
    (...)

    Mensen porren? :8

    Je kan op het tandwieltje bovenin iemands tijdlijn klikken, en dan op porren. Diegene kan je dan terug porren. Het slaat nergens op, maar het is best grappig om af en toe een porgevecht te houden.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Elly4ever schreef:
    Eigenlijk zoek ik voor al mensen op. Zoals klasgenoten ofzo.
    Ook vind ik het leuk om er allemaal foto's op te zetten :D


    Ik heb ook foto's toegevoegd. Heeft iemand enig idee waar dat balkje boven mijn foto's op mijn tijdlijn is? Er staat Alleen ik en ik vroeg me af waarvoor dat is.


    Physics is awesome