• Vroeger zat er altijd een iemand bij ons in de klas die op de helft van de tweede naar Australië verhuist is. Ik zat toen altijd in een vriendengroep met voornamelijk 2 andere meiden. Degene die dus verhuist is viel er altijd buiten. Ik had het ook lang niet altijd in de gaten en was gewoon bezig met andere dingen. Verder was ik wel gewoon altijd vriendelijk tegen haar, iets wat velen lang niet altijd waren. Maar nu ik er achteraf op terug kijk voel ik me zo ontzettend schuldig. Waarschijnlijk heb ik haar best pijn gedaan.

    Nu vond ik dus laatst haar Tumblr. En ik zag daar echt zulke erge dingen op staan. Gewoon echt haar hele pagina vol met allemaal van die dingen: 'Ever tried to starve yourself? I did''i don't want to wake up anymore''I disgust those teenagers who judge everyone''I'm sick of feeling alone''I'm totally empty''Nobody will miss me anyway'

    En ik bleef maar scrollen en scrollen, en het hield gewoon echt niet op met die quotes. Ik vind het zo verschrikkelijk dat ze zoveel pijn heeft en dat ik daar gewoon wat aan had kunnen doen. Ik heb gewoon nooit door gehad wat voor een impact dit op haar gehad heeft. Maar ik weet nu echt niet wat ik moet..

    Waarschijnlijk als ik haar nu een bericht zou sturen zou het heel laf overkomen; waarom nu wel en 1.5 jaar terug niet.. Ik weet echt niet wat ik moet doen..

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 17:05 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Misschien kun je haar toch een berichtje sturen. Je kunt het haar uitleggen en dan is het verder aan haar de keus wat ze met je uitleg wil doen. Het kan zijn dat het jou wel rust geeft, om haar toch het berichtje gestuurd te hebben, je hebt het haar dan in ieder geval gezegd. Mocht zij er niets mee doen, heb je het in ieder geval geprobeerd. Ik denk ook dat als je het niet probeert, je er spijt van zal krijgen..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik zou wel een berichtje sturen met hoe je je voelt, misschien worden jullie wel weer betere vriendinnen =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Heeft ze FB? Heb jij FB?
    Misschien dat je haar kunt opzoeken en 'gewoon' contact zoeken. Alsof je haar tumblr nooit gezien hebt. Komt het misschien net iets minder 'laf' over :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Spotgaai schreef:
    Ik zou wel een berichtje sturen met hoe je je voelt, misschien worden jullie wel weer betere vriendinnen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    STUUR EEN BERICHTJE.

    Door jou kan ze zich misschien wel beter gaan voelen.


    Pretty is just a pretty word.

    Stuur een berichtje! Zowiezo doen. Misschien niet meteen beginnen op wat er op haar tumblr staat , maar gewoon je excuses aanbieden. En zeg wat je hier gezegd heb. Dat je je schuldig voelt. Als ze het niet aanvaardt dan heb je het tenminste geprobeerd. Dan heeft zij de beslissing genomen om niets te doen. Je kan beter nu een berichtje sturen dan binnen een jaar opnieuw schuldgevoel te hebben. Want dan is weer te laat natuurlijk.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stuur een berichtje! Zowiezo doen. Misschien niet meteen beginnen op wat er op haar tumblr staat , maar gewoon je excuses aanbieden. En zeg wat je hier gezegd heb. Dat je je schuldig voelt. Als ze het niet aanvaardt dan heb je het tenminste geprobeerd. Dan heeft zij de beslissing genomen om niets te doen. Je kan beter nu een berichtje sturen dan binnen een jaar opnieuw schuldgevoel te hebben. Want dan is weer te laat natuurlijk.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik denk dat ik het inderdaad wel gewoon ga doen... nu nog even bedenken wat ik er in godsnaam in ga zetten :/


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wel dat berichtje sturen.
    Als ze vraagt waarom nu wel en toen niet, laat haar simpelweg dit topic lezen (ook al is het Q.) Je had het niet door en baalt er nu van. Ik weet bijna wel zeker dat ze het kan waarderen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo