• Stel je voor... Een buitenbeentje, met Gustav als beste vriend, tot dat ene cruciale, beslissende jaar. Toen was er alleen nog dat buitenbeentje. Beleef hoe zij zich voelt en kruip in het verhaal als Rowan!

    |||Dagboek: Jij, je nieuwe leven en Ik; Wanneer: 8-09-2007, 14:57; Waar: thuis, op mijn bed; Stemming: verveelt, verdrietig; Heeft gedaan: herinneringen opgehaald en verjaardag in haar eentje gevierd.
    Ik ben Rowan. Interessant, hè? Nou, nee dus. Ik ben 19 jaar, maar dat is ook niet interessant. Ik ben nu donkerblond, heb raar haar en een heb nu ook bril. Ook niet interessant, toch? Ik heb een hond, een kater en een poes. Mijn hondje heet Lester, mijn kater heet Kikker en mijn poes heet Lilly. Ook niet interessant. Ik zit op het gymnasium (ben blijven zitten op de basisschool en ook in de derde geloof ik.), heb haat aan wiskunde, ben niet goed in talen, behalve Duits. Waarschijnlijk omdat dat mijn moeder taal is. Ik heb geen hobby’s, daarom verveel ik me altijd en daarom schrijf ik dit maar op. Is ook niet interessant. Ik luister bijna nooit muziek: bijzonder, hè? Maar ik kijk ook bijna geen tv. Máár… En nu begint het pas echt.

    Ben benieuwd ;)


    You can't touch music but music touch you