• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @ Cheryl: ik vind ze wel goed bij elkaar passen, moet ik zeggen! Ze lijken wel redelijk op elkaar, denk ik. Goede vriendinnen of beste vriendinnen?

    @ Errante: als Audrey daadwerkelijk continu met Jax in bed ligt, zal Elsa haar niet echt meer mogen. Zij kent die nogal vervelende kant van hem, dus dat zal ze echt niet waarderen.

    @ Sombre: Elsa voor partner in crime for late night food pick-ups?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Omdat ik best veel vragen kreeg wat ik nog zicht, hier Matt nog eens, ik zal Lauren zo ook even bijwerken en nog laten weten wat ik nog zoek ;D
    en omg salvador is zo hot.

    xJess schreef:
    Matthew Joseph Puccio


    RELATIELIJSTJE
    Best friend - Memphis & Audrey
    Jongen waar hij op crusht - Memphis
    Enemie & Ex - Nena
    • Friends with benefits (mogen ook jongens zijn al zal hij dat proberen te verbergen) -
    • Iemand die crusht op hem (meid of jongen) -
    • Meid die hij in bed probeer te praten -
    • Iemand die denkt dat ze hem wel zover krijgt om een relatie te beginnen (of een jongen) -
    • Iemand waar hij bang voor is -
    • Andere plotjes

    ^ ik heb Nore eventueel voor meid die hij in bed probeert te praten? Al heeft ze wel een vriendje maar ik weet niet hoe Matt daar tegen aankijkt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xJess schreef:
    Lauren Aurelia Conley


    RELATIELIJSTJE
    Best friends - Nena
    Friends with benefits - Memphis
    Jongen waar ze een hopeloze crush op heeft - Memphis
    • Jongen die ze écht niet uit kan staan -
    Drinking buddies - Jax
    • Andere plotjes

    Shadowsinger schreef:
    ^ ik heb Nore eventueel voor meid die hij in bed probeert te praten? Al heeft ze wel een vriendje maar ik weet niet hoe Matt daar tegen aankijkt.


    He couldn't care less :') als hij zijn zinnen op haar zou zetten dan zou het hem geen zak kunnen schelen haha

    Oh, als er trouwens nog een personage is waarmee Elsa zich uren kan vermaken door Disneyfilms te kijken, karaoke te houden etc., count her in.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Oh, als er trouwens nog een personage is waarmee Elsa zich uren kan vermaken door Disneyfilms te kijken, karaoke te houden etc., count her in.


    Lauren? ^^ Die doet heus wel aan karaoke ;D en disneyfilms zal ze ook prima vinden haha

    Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer dat veel personages bi zijn. Ik probeerde hiermee met Memphis "origineel" te zijn, maar dat is niet bepaald gelukt... iemand die er iets voor voelt om zijn/haar personage een andere geaardheid te geven? Ik wil niemand dwingen, maar ik baal er wel van.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Skylar is 100% straight! ^^


    I have seen my own sun darkened

    KingRichard schreef:
    Oh, als er trouwens nog een personage is waarmee Elsa zich uren kan vermaken door Disneyfilms te kijken, karaoke te houden etc., count her in.


    Ik ga mijn dame zometeen posten, but she is always down for Disneymovies

    Ziegler schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer dat veel personages bi zijn. Ik probeerde hiermee met Memphis "origineel" te zijn, maar dat is niet bepaald gelukt... iemand die er iets voor voelt om zijn/haar personage een andere geaardheid te geven? Ik wil niemand dwingen, maar ik baal er wel van.


    Oh ik had het enkel gedaan omdat het voor mij een eeuwigheid geleden is en het me nu net leuk leek in deze rpg tho. Eigenlijk is hij daar helemaal op gebaseerd..
    Najah als je het echt vervelend vindt dan bouw ik hem wel helemaal om, maar dan zou dat wel pas morgen zijn. Snap wel dat je het niet zo leuk vind tho :)

    Ziegler schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer dat veel personages bi zijn. Ik probeerde hiermee met Memphis "origineel" te zijn, maar dat is niet bepaald gelukt... iemand die er iets voor voelt om zijn/haar personage een andere geaardheid te geven? Ik wil niemand dwingen, maar ik baal er wel van.


    Ik maak Audrey wel hetero (:
    Als zij een van de enige twee vrouwen is die Bi is en ik zo zulk soort scenes niet spelen met iemand onder de achttien, nieteens iets wat in de buurt van zoiets komt maakt dat toch weinig verschil

    xJess schreef:
    (...)

    Oh ik had het enkel gedaan omdat het voor mij een eeuwigheid geleden is en het me nu net leuk leek in deze rpg tho. Eigenlijk is hij daar helemaal op gebaseerd..
    Najah als je het echt vervelend vindt dan bouw ik hem wel helemaal om, maar dan zou dat wel pas morgen zijn. Snap wel dat je het niet zo leuk vind tho :)


    Het is ook niet zo dat niemand bi mag zijn, omdat mijn personage dat al is maar nu zijn zeker vijf personages bi en één labelloos maar staat wel open voor beide geslachten en dat vind ik gewoon jammer. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    KingRichard schreef:
    Oh, als er trouwens nog een personage is waarmee Elsa zich uren kan vermaken door Disneyfilms te kijken, karaoke te houden etc., count her in.


    Sal secretly (cat)


    El Diablo.

    Errante schreef:
    (...)

    Ik maak Audrey wel hetero (:
    Als zij een van de enige twee vrouwen is die Bi is en ik zo zulk soort scenes niet spelen met iemand onder de achttien, nieteens iets wat in de buurt van zoiets komt maakt dat toch weinig verschil


    Fijn, dat is lief!


    Big girls cry when their hearts are breaking