• WAR • OF • HOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sombre schreef:
    (...)


    First of all, WHAT A FCKING GORGEOUS FACECLAIM OMG.

    Second of all, misschienn een ex waar hij nogsteeds wel eens jaloers om word & die hij nog wel eens ziet als "vrienden" ondanks dat hem dat wel een beetje pijn doet.


    sounds good c: ik gb je zowel even om wat beter te bespreken c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Errante schreef:
    (...)

    Audrey voor een van deze? (Ik vind exen t leukste)


    Ik denk, als ik haar karakter zo zie, dat het een ex zou kunnen zijn waar hij vaak ruzie mee heeft, vanwege haar arrogantie en brutale mond & dat hij daar een beetje seksueel gefrustreerd van wordt.
          Die mond wilt Alex dan gewoon dicht drukken in bed.

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 15:59 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Ik denk, als ik haar karakter zo zie, dat het een ex zou kunnen zijn waar hij vaak ruzie mee heeft, vanwege haar arrogantie en brutale mond & daar een beetje seksueel gefrustreerd van wordt.
          Die mond wilt Alex dan gewoon dicht drukken in bed.


    I like it (:

    De relatie tussen Audrey en Alex zie ik voor me als een relatie die niet erg lang heeft geduurd en veel drama mee bracht.

    De relatie tussen Nora en Alex zie ik echter als een relatie die way-back gaat en waar wat meer shit bij komt kijken.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    For Alex:
    - ex-girlfriend whom he still get's jealous of - Nore
    - ex-girlfriend that pisses him off every single day Audrey
    - secret crush whom he also get's jealous of - Lauren
    - best friend
    - good friend
    - work-out buddy

    - movie buddy
    - someone that he can't fucking stand
    - partner in crime for late night food pick-ups



    Jax? :Y)


    •

    Mt! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Maji schreef:
    (...)

    Jax? :Y)


    Yesss, I see them being besties.

    2 hot assholes together walking through the hallway, breaking shit and pushing people around, dig that.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Yesss, I see them being besties.

    2 hot assholes together walking through the hallway, breaking shit and pushing people around, dig that.


    HAHA. I love it. Axel kan Jax wel aan en andersom ook. Bromance.


    •

    Ik ga zo weg en komt dan vanavond niet meer online, aangezien ik koningsnacht ga vieren. Heb je vragen? Stel ze even in het topic, like I said daar reageer ik beter op dan een GB of PB.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sombre schreef:
    For Alex:
    - ex-girlfriend whom he still get's jealous of - Nore
    - ex-girlfriend that pisses him off every single day Audrey
    - secret crush whom he also get's jealous of - Lauren
    - best friend - Jax
    - good friend
    - work-out buddy
    - movie buddy
    - someone that he can't fucking stand
    - partner in crime for late night food pick-ups



    Someome he can't fucking stand voor Memphis?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JAX STEELE


    YOU HAVE BEEN WARNED
    I WILL BE BRUTAL
    I CAN BE HARD TO HANDLE



    Jax is een gigantische asshole dus veel (positieve) relaties zal hij helaas niet hebben. Hierdoor zal ik niet met iedereen een uitgebreide relatie afspreken.


    • AUDREY ÁLVAREZ
          'Hi, babe — I can't sleep and I was thinking about ya. Wanna come over?'

    Jax is door zijn overtollige drankgebruik en verstoorde slaapritme regelmatig wakker tijdens de late en vroege uurtjes. Nadat hij een nacht met Audrey heeft liggen w'appen en vroeg of ze langs kwam, is er een ritueel ontstaan waarbij hij haar belt en zij vervolgens binnen een kwartier bij hem op de stoep staat. Audrey en Jax hebben fantastische seks, waarna ze samen in slaap vallen. Jax heeft door Audrey ondervonden dat hij het vele malen fijner vindt om met iemand naast zich te slapen. Gedurende de afgelopen periode komt Audrey eveneens uit zichzelf, waar Jax absoluut geen nee op kan antwoorden. Vanwege het gegeven dat Jax de enige jongeman is waarbij Audrey mee het bed in kruipt, heeft hij een bezitterige houding over haar aangenomen — ondanks dat ze geen relatie hebben, heeft hij een soort claim over haar geplaatst.


    • AXEL RIVERS
          'Bro, I don't love dudes but if I did I'd love you.'

    Axel en Bro hebben een ware bromance tussen zich inhangen. Vanaf het allereerste begin van hun studies zijn ze de beste vrienden en vermaken ze zichzelf meer dan kostelijk met alcohol, drugs, eten, gamen of vrouwen. Axel is een van de weinige personen die Jax daadwerkelijk aan kan en andersom is dat eveneens zo het geval.


    • DÉMIRA LAINE


    • ELEANORE RUTHERFORD
          'I can teach you math and like a whole bunch of other stuff — if you know what I'm talking about.'

    Jax geeft Nore bijles op het gebied van statistiek en wiskunde — hetgeen ze hem afgelopen jaar schoorvoetend heeft durven vragen. Alhoewel Jax Nore continu intimideert, werken ze hard tijdens de uren dat ze daadwerkelijk bezig zijn met cijfers. Jax is ontzettend gepassioneerd over wiskunde en vindt het niet erg het meerdere malen uit te leggen. Vorig jaar heeft Nore Jax eens naar huis gebracht toen hij zo dronken was dat hij niet meer wist wat achter— of vooruit was. Nadat ze een emmer en paracetamol had gepakt, trok Jax haar nietszeggend in bed om vervolgens als een wurgslang om haar heen in slaap te vallen.


    • ELISABETH MILLER
          'I hate how you make me feel.'

    Elsa en Jax hebben voorgaand jaar een kortstondige relatie gehad. Alhoewel relatie een groot woord was voor hun ongebruikelijke band — voor Jax was het slechts seks. Ondanks dat Jax de eerste paar dagen van hun samenzijn ontzettend charmant was, keerde hij al snel terug naar zijn gebruikelijk boze, norse en woedende persoonlijkheid waardoor Elsa twijfelde aan haar keuzes. Uiteindelijk besloot ze door te zetten, Jax had haar immers ontmaagd en ze zou hem wel in laten zien te moeten gaan veranderen. Nadat Elsa te horen kreeg dat ze was gekozen tot leidster van haar huis, draaide Jax door. Vanwege het hoge alcoholpercentage in zijn bloed en zijn hoge, meeslepende emoties, sloeg hij Elsa in haar gezicht waardoor ze tegen de muur achter zich klapte. Jax had daarvoor nooit ofte nimmer een meisje geslagen en ontzettend hard schrok van zichzelf — helemaal op het moment dat Elsa in tranen uitbarstte en absoluut niet meer bij hem in de buurt wilde komen. Jax probeerde haar zo goed en kwaad als het kon te troosten, maar het mocht niet baten. Jax voelt zich nog steeds schuldig en wil Elsa zowel nogmaals slaan vanwege deze gevoelens als troosten over zijn actie.


    • LAUREN CONLEY
          'One. Two. Three. Shots!'

    Jax en Lauren zijn drinkingbuddies en zoeken elkaar op ieder feestje wel even op om een rondje shots te doen (of twee, of drie. . .).


    • MATTHEW PUCCIO


    • MEMPHIS KOWALSKI
          Bro, I'mma tell this one more time: I'M NOT GAY.

    Wanneer Jax Memphis aan ziet komen wandelen, wil hij het allerliefste wegrennen. Jax is heteroseksueel van de bovenste plank en kan niet bepaald goed overweg met biseksualiteit, homoseksualiteit, et cetera. Dit is niet omdat hij homofoob is, maar omdat hij het simpelweg ongemakkelijk vindt als een jongeman hem geïnteresseerd aankijkt. Memphis heeft het nooit ofte nimmer onder stoelen of banken gestoken dat hij Jax wel eens zou willen inwijden, waardoor Jax zichzelf erg ongemakkelijk voelt in zijn buurt — hetgeen hij grondig haat aangezien zijn intimiderende bravoure daarmee is verdwenen.


    • NENA GRANT
          'Honestly, I didn't even know that you can have sex and laugh at a joke at the same time.

    Jax en Nena zijn zogenaamde friends with benefits die af en toe bij elkaar in bed belanden (voornamelijk na een feestje). Hierbij wordt er regelmatig heel wat afgelachen, aangezien Jax en Nena het simpelweg goed met elkaar kunnen vinden. Buiten de slaapkamer gaan ze vaak flirterig en uitdagend met elkaar om.


    • OLLIE CAMPBELL
          'Bro, you're like the biggest asshole I've ever met. But then again, you can hold your liquor pretty good so I guess you're okay.'

    Jax en Ollie hebben regelmatig met elkaar in de clinch gelegen rondom de gang van zaken binnen Aries. Ollie is leider van het huis, maar Jax kan niet omgaan met autoriteit en zal daarom zijn mond ook zeker niet gesloten houden. Hetgeen ietwat vreemd is, is het gegeven dat ze voornamelijk bekvechten om minuscule zaken terwijl ze de grote zaken aan zich voorbij laten gaan. Wanneer de jongemannen drank op hebben, vindt er een verandering plaats en worden ze binnen één klap de beste vrienden en lachen ze wat af. Jax en Ollie zorgen er altijd voor dat ze beiden hun bed bereiken.


    •

    Hahahaahahaha yasss voor Jax x Memphis


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Démira "Dèmi" Laine

    Ik zoek relaties voor Dèmi. Sowieso een beste/goede vriend. Daarnaast heb ik niet de tijd om alle rollen door te lezen. Als iemand een idee heeft wat Dèmi met jouw karakter zijn dan hoor ik het graag (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ooh, ik zou het zelf trouwens wel chill vinden als iedereen bij zijn/haar rol kan zetten in welk jaar het personage zit, opzich wel praktisch om te weten voor het bespreken van relaties xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sombre schreef:
    For Alex:
    - ex-girlfriend whom he still get's jealous of - Nore
    - ex-girlfriend that pisses him off every single day Audrey
    - secret crush whom he also get's jealous of - Lauren
    - best friend - Jax
    - good friend
    - work-out buddy
    - movie buddy
    - someone that he can't fucking stand
    - partner in crime for late night food pick-ups



    De laatste sowieso Skylar! FOR SURE! XD


    I have seen my own sun darkened