Pixielisje schreef:
Mag ik even deze post gebruiken om te klagen over mijn tijdsgebrek, haha
SOTY staat even op een laag pitje atm. Ik heb zo zin om te schrijven, maar even geen moment ervoor.
Heeft iemand dat ook, dat ie bepaalde uren heeft waar je echt suuuupercreatief bent en in de mood ervoor?
Ja, uhm, bij mij is dat altijd tussen 22u en 1u 'snachts (en waarschijnlijk ook wel verder op de nacht, maar een mens moet slapen en moet leven overdag, of der ouders denken dat ze niets doet haha)
RIP
Gelukkig heb ik nog maar examens tot vrijdag, en dan heb ik een maandje vrije tijd om effectief mijn nachtelijke creatieve buien door te voeren.
Ik wou dat ook echt heel graag al in de zomer doen, maar toen had ik echt zo een grote creatieve block (zowel art als writingsblock) dus dat werd hem niet.
Ken je dat gevoel na een block dat je weer helemaal vol inspiratie zit en zin om er voor te gaan? Ik ben echt zo opgelucht, ik kan er gewoon weer tegenaan. Heb dit gevoel al lang niet meer gehad. Hoop dat het lang blijft.
Precies dit. Hetzelfde geldt voor mij, dat ik tussen 22 en 4 het beste schrijf, maar 's ochtends moet ik er op tijd uit en zelfs als ik dat niet hoef, moet ik regels en regels aan code typen of ander werk verrichten overdag
In de laatste dagen van de vakantie + mijn langere weekend daarna heb ik al 10k woorden neer kunnen zetten, maar met opkomende tentamens + deadlines voor grote projecten valt het allemaal niet zo mee.
Ik weet wel zeker dat zodra ik tijd heb, ik wel weer zo'n spurt kan gaan maken, want ik zit er net als jij zo helemaal in, maar ik verwacht dat dat voor mij pas echt eind februari wordt of zo
Hopelijk kan jij ook een flinke vooruitgang boeken zodra je meer tijd hebt, vrij kunnen schrijven zonder writersblock is echt het beste dat er is
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.