• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Xyloto schreef:
    (...)
    Ik luister voor mijn verhaal steeds naar de soundtrack van Persona 5. Dat spel speelt zich ook af in Tokio, dus het is perfect :3 De sfeeeeeeeeeeer <3

    Ja omg muziek kan zo goed helpen met de mood/sfeer, niet normaal. Schrijf je spontaan een stuk beter of zo. :'D

    Ik heb m'n proloog af hoera *O* maar ik kijk het morgen nog even na, want het is niet verstandig om iets meteen online te zetten zonder het even te laten liggen hehe. :') Tenminste, dat heb ik wel. Ik weet zeker dat ik weer een fout of een lelijke zin over het hoofd zie anders.

    Dissonant schreef:
    Misschien moet ik maar eens tijd gaan vinden om het eerste hoofdstuk te schrijven

    Doe eens! ^^


    KyloRen schreef:
    (...)
    Oeh ja dat deed ik ook altijd, playlists maken voor verhalen. Echt leuk. ^^

    Maar ik luister gerust ook een paar uur naar het geluid van de cabine van een Boeing 777-300! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    KyloRen schreef:
    Ik heb m'n proloog af hoera *O* maar ik kijk het morgen nog even na, want het is niet verstandig om iets meteen online te zetten zonder het even te laten liggen hehe. :') Tenminste, dat heb ik wel. Ik weet zeker dat ik weer een fout of een lelijke zin over het hoofd zie anders.

    Dat doe ik meestal ook, soms zelfs echt meer dan een week bijna elke dag nalezen.
    Dan plaats ik het hoofdstuk online en spot gelijk een stuk of vier fouten! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Schrijven gaat sloom, omdat ik nog steeds zit met de eerste zin ):
    Ik weet hoe ik het hoofdstuk wil eindigen, maar... het begin is zo lastig


    all because i liked a girl

    Seasons schreef:
    (...)
    Dat doe ik meestal ook, soms zelfs echt meer dan een week bijna elke dag nalezen.
    Dan plaats ik het hoofdstuk online en spot gelijk een stuk of vier fouten! (x

    Jaa pff zo frustrerend als je iets online zet en je merkt dan pas een fout op. :'D

    M'n inbox staat nu al vol met eerste hoofdstukken van SOTY verhalen :3


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Jaaaa, ik luister ook bijna altijd muziek tijdens het schrijven.
    Momenteel is de Alexander soundtrack heel populair bij mij, haha, maar bijna alle andere instrumentale muziek schrijf ik ook goed op.


    Stenenlikker

    Eindelijk wat kunnen schrijven tijdens een tussenuurtje, bijna duizend woorden voor de proloog geschreven.
    Het is een begin.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    Eindelijk wat kunnen schrijven tijdens een tussenuurtje, bijna duizend woorden voor de proloog geschreven.
    Het is een begin.

    Goed bezig!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Bluh examens en inspiratie zijn geen goede combi (x


    Mhm?

    Ik denk oprecht dat ik maar beter gewoon tijdens deze les kan gaan schrijven, aangezien we toch geen reet doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Heb ik tijd om te schrijven, heb ik geen inspiratie


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Voor examen; 200 ideeën.
    Na examen... niks...
    Dan maar studeren?-> denkt terug aan het verhaal
    Open word-> weg idee.
    Brains, Y U like this?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Voor examen; 200 ideeën.
    Na examen... niks...
    Dan maar studeren?-> denkt terug aan het verhaal
    Open word-> weg idee.
    Brains, Y U like this?


    +100000000
    Of je wilt heel graag schrijven maar je moet dus studeren
    Today is one of those days, helaas


    A to the Z