• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Net toen ik onderweg was naar mijn examen iemand gezien die er echt uitzag zoals ik mijn hoofdpersonage in mijn hoofd had voorgesteld
    creepy


    cause i'm a little unsteady

    Oké, ik denk dat ik een cover heb en als ik dan nog anderhalf hoofdstuk geschreven heb, ga ik mijn verhaal ook online zetten ^^

    Nu heel hard hopen dat dit niet weer teleurstelling numero 10.000 wordt....


    Stenenlikker

    Zes uur later en ik heb nog geen woord geschreven, hmm.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Hephaistion schreef:
    Oké, ik denk dat ik een cover heb en als ik dan nog anderhalf hoofdstuk geschreven heb, ga ik mijn verhaal ook online zetten ^^

    Nu heel hard hopen dat dit niet weer teleurstelling numero 10.000 wordt....


    Ik ben echt al hele tijd benieuwd naar jouw verhaal! Ik denk dat wij ongeveer dezelfde interesses hebben wel *kijkt naar je username, ziet berichten over Alexander*
    Ik volg zeker


    A to the Z

    Waarom gaat covers maken voor anderen echt tien keer zo gemakkelijk als voor mezelf uh


    The soul needs autumn.

    Bam, ik ben ervoor gegaan :Y) Maar ik begin ook echt een plotidee en gewoonweg structuur erin te krijgen, dus ik ben best wel enthousiast, haha.


    Mhm?

    Echt m'n beste cover ooit en het is m'n eigen hahaha


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Hoeveel meer hoofdstukken moet ik vooruit schrijven voordat er een titel tot mij komt D:


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Hoofdstuk 1 geschreven en geplaatst (:


    all because i liked a girl

    AriChibi schreef:
    Hoeveel meer hoofdstukken moet ik vooruit schrijven voordat er een titel tot mij komt D:


    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk eerst de titel gekozen heb. Ik had wel echt al een idee van het thema en het hoofdpersonage. Ik wou een passende titel qua thema, en heb er later een diepere verklaring bij bedacht.


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk eerst de titel gekozen heb. Ik had wel echt al een idee van het thema en het hoofdpersonage. Ik wou een passende titel qua thema, en heb er later een diepere verklaring bij bedacht.


    Oh, dat is een goeie!

    Normaal heb ik ook wel dat de titel makkelijk meekomt met het verhaalidee, maar nu zit het even tegen. Ik heb steeds het gevoel dat ik teveel spoil met een 'goede' titel aangezien de hoofdpersoon nog niet zoveel weet aan het begin :'). Het helpt dan ook niet dat ik steeds verder kom met schrijven, dan komen er steeds meer titelwaardige dingen voorbij, haha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk eerst de titel gekozen heb. Ik had wel echt al een idee van het thema en het hoofdpersonage. Ik wou een passende titel qua thema, en heb er later een diepere verklaring bij bedacht.


    Ik werk meestal zo haha, meestal heb ik een woord in mijn hoofd dat ik leuk vind klinken als titel en dan verzin ik daar een verhaal rond.


    The soul needs autumn.

    Ik had onlangs een ongeval waardoor mijn hand gebroken is en het suckt, ik kan niet schrijven en dit bericht duurde twee minuten om foutloos te typen. (no_chears)


    Heaven is a place that we all have

    taeh schreef:
    Ik had onlangs een ongeval waardoor mijn hand gebroken is en het suckt, ik kan niet schrijven en dit bericht duurde twee minuten om foutloos te typen. (no_chears)


    Oh nog. Sterkte en beterschap! *hug*


    At the end we're all cursed

    taeh schreef:
    Ik had onlangs een ongeval waardoor mijn hand gebroken is en het suckt, ik kan niet schrijven en dit bericht duurde twee minuten om foutloos te typen. (no_chears)


    Awww, veel beterschap!
    Heb je geen functie op je pc/gsm om te dicteren? Kan eventueel een uitkomst zijn.
    Zie het positief; je kan de tijd al lezend spenderen en inspiratie op doen? :p


    A to the Z