• Topics:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2017 - 21:02 ]

    Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij die test? (:


    Mhm?

    Barrel schreef:
    Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij die test? (:


    Helemaal vergeten bij te zetten oeps haha

    Nou het dat de demonen gaan kijken of de dames zich een beetje gedragen etc niet dingen doen die totaal niet door de beugel kan etc etc maar dat is eigenlijk helemaal aan de demoon zelf

    Als Asmodeus niet goed is, hoor ik het graag

    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 21:05 ]


    Bowties were never Cooler

    Oh, Azzy was helemaal niet gehaast, sjokken is een soort van slenteren, haha. Maar van mij hoef je het niet te veranderen, hoor, het is echt een pietluttig detail. Love het wel dat je de kleine Azazel gebruikt, haha.


    Mhm?

    Barrel schreef:
    Oh, Azzy was helemaal niet gehaast, sjokken is een soort van slenteren, haha. Maar van mij hoef je het niet te veranderen, hoor, het is echt een pietluttig detail. Love het wel dat je de kleine Azazel gebruikt, haha.


    Sorry! Dat is een fout van mijn kant. Ik weet wat sjokken is, maar ik heb er overheen gelezen, sorry!


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Sorry! Dat is een fout van mijn kant. Ik weet wat sjokken is, maar ik heb er overheen gelezen, sorry!


    Geen probleem, haha. Ik dacht, ik leg het voor de zekerheid uit, want er zijn soms woorden die dus blijkbaar enorm Vlaams zijn, waarvan ik dat niet wist.


    @Damsel: Is er eigenlijk ook een God of hoe zit dat in elkaar bij jouw RPG? (:


    Mhm?

    *Staat als Aaron in het speeltopic en vindt dit heel grappig.
    *Aamon vindt het niet grappig. Aamon is boos. Verrassend niet? Zuurpruim.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Mijn laptop is net gecrasht dus ik vrees dat ik voor vrijdag niet kan posten :(


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Cunning schreef:
    *Staat als Aaron in het speeltopic en vindt dit heel grappig.
    *Aamon vindt het niet grappig. Aamon is boos. Verrassend niet? Zuurpruim.


    noooo ik had nog wel alles nagelezen

    Ik post vanavond (: sorry, ik had gisteren een superlange dag en vandaag ook hahaha


    Mhm?

    Barrel schreef:
    (...)

    @Damsel: Is er eigenlijk ook een God of hoe zit dat in elkaar bij jouw RPG? (:


    Sorry voor het late antwoord!

    Er is zeker een god, maar er is ook een godin die verliefd werden op elkaar en tada de aarde werd gecreëerd, waarna er engeltjes kwamen om uiteindelijk de mensheid te maken.

    Damsel schreef:
    (...)

    Sorry voor het late antwoord!

    Er is zeker een god, maar er is ook een godin die verliefd werden op elkaar en tada de aarde werd gecreëerd, waarna er engeltjes kwamen om uiteindelijk de mensheid te maken.


    Oooh tell me more. Als in, is Lucifer gelijk aan die god en godin of is hij erdoor geschapen? (: ik ben nieuwsgierig en wie weet gebruik ik het nog ^^


    Mhm?

    Als we toch lastige vragen aan het stellen zijn: hoe zit het met de moeder van de demonen/luci's exvrouw? Moeten we nog een of ander tragic background story gaan bedenken? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wat zijn jullie toch lastig haha, nee grapje

    Barrel ik zal het morgen eens even uit typen etc

    Necessity zal opzich wel leuk zijn als daar een back story voor is, kunnen er zeker over brainstormen maar gezien lucifer wel van jou is wil ik je wel de volledige vrijheid geven om het zelf te bedenken als je dat liever hebt!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2017 - 22:14 ]

    Hoe dan ook, men ving meer vliegen met stroop dan met azijn, dus dit was zijn eerste stap.


    Misschien moet Luci dat eens tegen zijn lieftallige zoon Aamon zeggen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered