• Topics:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2017 - 21:02 ]

    SebastianVerlac schreef:
    Kunnen jullie me helpen? Ik twijfel tussen een aantal deamonen en ik weet niet goed welke ik kan/mag kiezen/welke pasen in het verhaal.

    Ik denk nu aan Leviathan[keterij, jaloezie, geheimhouding], Asmodeus[lust, wickedness, gokken], Azazel[zondebok, wapentuig, hekserij], of Caym[Moord, waarzeggerij, dieren]


    Oh, mag ik Azazel gebruiken?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2017 - 20:51 ]


    Mhm?

    Barrel schreef:
    (...)

    Oh, mag ik Azazel gebruiken?


    Sure. Ik wilde Asmodeus, demon vd lust, gebruiken als de speelster van Lucifer het goed vind dat


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Sure. Ik wilde Asmodeus, demon vd lust, gebruiken als de speelster van Lucifer het goed vind dat


    Dankjewel ^^ Dat bespaart me wat opzoek werk (: En ik vind Azzy gewoon echt een zalige bijnaam, hahaha


    Mhm?

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Sure. Ik wilde Asmodeus, demon vd lust, gebruiken als de speelster van Lucifer het goed vind dat

    Wat moet ik goed vinden? 🙈😅 Ik vind het ongetwijfeld goed maar nu ben ik wel benieuwd wat ik goed vind :P


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Wat moet ik goed vinden? 🙈😅 Ik vind het ongetwijfeld goed maar nu ben ik wel benieuwd wat ik goed vind :P


    Gezien Lucifer ook een deel van zijn macht in de lust heeft, vroeg ik me af of het goed was


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Gezien Lucifer ook een deel van zijn macht in de lust heeft, vroeg ik me af of het goed was


    Als ik het goed begrepen heb, heeft elke zoon sowieso een zonde (:
    Azzy gaat jaloezie hebben


    Mhm?

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Gezien Lucifer ook een deel van zijn macht in de lust heeft, vroeg ik me af of het goed was

    Natuurlijk mag dat ^^
    Ik geloof dat iedere zoon een zonde had toch? En Lucifer ze allemaal als ik het goed onthouden heb? Dat laatste zou ik even moeten nakijken :x


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Natuurlijk mag dat ^^
    Ik geloof dat iedere zoon een zonde had toch? En Lucifer ze allemaal als ik het goed onthouden heb? Dat laatste zou ik even moeten nakijken :x


    Dat heb je goed!

    Necessity schreef:
    (...)
    Natuurlijk mag dat ^^
    Ik geloof dat iedere zoon een zonde had toch? En Lucifer ze allemaal als ik het goed onthouden heb? Dat laatste zou ik even moeten nakijken :x


    Okay! Ik wilde het gewoon even zeker weten. Ik maak hem morgen af


    Bowties were never Cooler

    Ik heb er eigenlijk best wel heel veel zin in, heh heh :Y)


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    Ik heb er eigenlijk best wel heel veel zin in, heh heh :Y)


    Ik ook al is mijn karakter kaart f*cking saai vergeleken met jullie maar de belangrijkste dingen staan er in zal tussen door aanvullen ow en mochten mensen er naar benieuwd zijn ik heb Ronnie der wens aangepast

    Ik ben momenteel bezig met mijn rol en probeer deze tegen morgen af te werken ^^


    Mhm?

    Hoe zijn de onderlinge verhoudingen tussen Lucifer en de demonen? Suggesties? 😅 (Ik heb even niet de mogelijkheid rollen door te lezen helaas).


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Hoe zijn de onderlinge verhoudingen tussen Lucifer en de demonen? Suggesties? 😅 (Ik heb even niet de mogelijkheid rollen door te lezen helaas).


    Mijn rol gaat zich sowieso niet veel aantrekken van zijn familie, doordat hij liever op aarde zit en hij geniet ervan om chaos en ongenoegen te creëren, bij wie dan ook, haha


    Mhm?

    Aamon is de belichaming van woede en niet heel gezellig om mee om te gaan omdat hij zich terugtrekt. Hij benijd Lucifer om zijn element vuur. Misschien dat Lucifer de enige is die hem kan kalmeren als hij toegeeft aan zijn woede?


    Marrow deep, soul deep, essence deep