• Topics:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2017 - 21:02 ]

    Oeh! Officieel hoor. Please I want to know!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Wauw haha, nu ben ik toch ook wel heel nieuwsgierig!


    Mhm?

    Oh meid, je moet filmpjes hier altijd in een quote zetten, anders bevriest de pagina. Kan je nog terugklikken of moet ik even aan Xanthe vragen (een mod) of ze het kan aanpassen?


    Mhm?

    Barrel schreef:
    Oh meid, je moet filmpjes hier altijd in een quote zetten, anders bevriest de pagina. Kan je nog terugklikken of moet ik even aan Xanthe vragen (een mod) of ze het kan aanpassen?


    o god haha ik dacht dat het aan mijn laptop lag. zou je het even willen vragen?? oopsie

    Damsel schreef:
    (...)

    o god haha ik dacht dat het aan mijn laptop lag. zou je het even willen vragen?? oopsie

    Ze is niet meer wakker, vrees ik. Maar als je het tabblad nog hebt waarin je het filmpje postte, kan je teruggaan naar de pagina en het dan in een quote zetten


    Mhm?

    Damsel schreef:
    (...)

    o god haha ik dacht dat het aan mijn laptop lag. zou je het even willen vragen?? oopsie

    Ah nee, toch niet, verdorie

    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 0:34 ]


    Mhm?

    Je kan het filmpje wel hier in een quote plaatsen? Want ik ben echt super nieuwsgierig, haha


    Mhm?

    [youtube]https://youtu.be/xGf4rlOC1LM[/youtube]


    Voor uit haha op hoop van zegen dat die het nu wel doet

    Damsel schreef:
    (...)

    Voor uit haha op hoop van zegen dat die het nu wel doet


    Ghaha, nu weet ik het niet zo goed, maar ik heb de link gewoon even gekopieerd ^^
    Wel grappig dat de twee tieners bij elkaar zitten (al is het duidelijk toevallig (: )


    Mhm?

    Barrel schreef:
    (...)

    Ghaha, nu weet ik het niet zo goed, maar ik heb de link gewoon even gekopieerd ^^
    Wel grappig dat de twee tieners bij elkaar zitten (al is het duidelijk toevallig (: )


    Gaat lekker vandaag 😂

    O echt? Whaha grappig ik heb eigenlijk verder niet eens de leeftijden nagekeken na de uit komsten dus hopelijk zijn de leeftijd verschillen niet te groot

    Damsel schreef:
    (...)

    Gaat lekker vandaag 😂

    O echt? Whaha grappig ik heb eigenlijk verder niet eens de leeftijden nagekeken na de uit komsten dus hopelijk zijn de leeftijd verschillen niet te groot


    Ja, haha. Het valt me nu trouwens ook op dat de namen van de zonen allemaal met een A beginnen, hahaha.


    Mhm?

    Barrel schreef:
    (...)

    Ja, haha. Het valt me nu trouwens ook op dat de namen van de zonen allemaal met een A beginnen, hahaha.


    Ja dat was wel iets wat me op viel 😂
    Hun moeder had vast iets met de letter a

    Oh, je kan het rollentopic via je gsm aanpassen


    Mhm?

    Barrel schreef:
    Oh, je kan het rollentopic via je gsm aanpassen


    Nope daar bevriest hij ook

    Cunning schreef:
    Ik heb hier ook super veel zin in! ^^ en ben benieuwd naar mijn SLAAF!


    Wauw, heerlijk dit whahahahaha
    Ik kan niet wachten om te beginnen hihi :Y)


    I have seen my own sun darkened