• Topics:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2017 - 21:02 ]

    Ghehe komt Azzy zich met Aamon bemoeien? X D


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    Ghehe komt Azzy zich met Aamon bemoeien? X D



    Oeh, dat lijkt me wel leuk ^^ en uiteraard sleept hij zijn toekomstige vrouw met zich mee (:


    Mhm?

    Barrel schreef:
    (...)


    Oeh, dat lijkt me wel leuk ^^ en uiteraard sleept hij zijn toekomstige vrouw met zich mee (:


    En heeft de toekomstige vrouw hier ook nog iets over te zeggen xD
    WHAHAH, sorry... Mijn humor heeft zijn beste tijd ook wel gehad op dit moment :P


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    (...)

    En heeft de toekomstige vrouw hier ook nog iets over te zeggen xD
    WHAHAH, sorry... Mijn humor heeft zijn beste tijd ook wel gehad op dit moment :P


    Wat denk jezelf (wbw)


    Mhm?

    Als Alzlain het ook oke vind, vind ik het prima ^^ weet namelijk niet of zij al wat voor ogen had met haar stukje.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Barrel schreef:
    (...)

    Wat denk jezelf (wbw)


    Houdt wijselijk haar mond, probeert onschuldig weg te lopen en zodra ze uit het zicht is:


    I have seen my own sun darkened

    Sorry! Ik had al een halve post, maar toen was er een babysit noodgeval en ik kan niet aan mijn laptop met een baby op mijn buik, hahaha.


    Mhm?

    Gepost :Y) Ik heb Leia en Aamon betrokken, maar als iemand het er niet mee eens is, let me know (:


    Mhm?

    I like it c: ik reageer morgenavond! Kan azzy zien hoe Leia probeert om Aamy in zijn ballen te trappen hehe


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Azlain schreef:
    I like it c: ik reageer morgenavond! Kan azzy zien hoe Leia probeert om Aamy in zijn ballen te trappen hehe


    Hahahahaha


    Mhm?

    He is going to kill everyone. In gedachte dan... paps is nearby. Not messing with the devil.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    He is going to kill everyone. In gedachte dan... paps is nearby. Not messing with the devil.


    I am totally fine with him (trying to) hitting Azzy


    Mhm?

    Barrel schreef:
    (...)

    I am totally fine with him (trying to) hitting Azzy


    Oeh, we zullen zien waar dit op uitdraait. Misschien laten ze de Dungeons wel trillen op hun grondvesten.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    (...)

    Oeh, we zullen zien waar dit op uitdraait. Misschien laten ze de Dungeons wel trillen op hun grondvesten.


    “No bruh, that was just my stomach. I’m starving.”


    Mhm?

    Barrel schreef:
    (...)

    “No bruh, that was just my stomach. I’m starving.”


    *Giggles*



    NOM NOM NOM


    Marrow deep, soul deep, essence deep