• Weet iemand wat de prijs ongeveer is van dip dye ? Mijn haar is tot de helft van m'n rug en niet dik en ook niet dun. Ik wou de dip dye de onderste gedeelte van m'n haar doen en dat 1 of 2 tinten lichter dan mijn eigen haarkleur

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik gok rond de 40/50 euro. Ik wild het eerst ook laten doen maar als ik het wilde bleken én in een andere kleur verven, dan kostte mij dat 70 euro. Maar alleen bleken of alleen verven dat kost minder, gok ik.

    Edit: Je kunt het trouwens ook zelf doen, als je iemand hebt die je wilt helpen. Je bleekt niet je hele haar, dus veel kan er eigenlijk niet verkeerd gaan. Dan is het maar zo'n 10 euro denk ik.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 20:22 ]

    Als het lichter dan je eigen haarkleur wil dan ben je alleen geld kwijt voor ontkleuren! Maar ik zou zo gokken op 50 euro. Kijk wel uit bij welke kapper je het doet, niet elke kan het even geweldig. Ik raad persoonlijk Kinki aan.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Als het lichter dan je eigen haarkleur wil dan ben je alleen geld kwijt voor ontkleuren! Maar ik zou zo gokken op 50 euro. Kijk wel uit bij welke kapper je het doet, niet elke kan het even geweldig. Ik raad persoonlijk Kinki aan.


    Maar Kinki is nog véél duurder dan een gewone kapper.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Maar Kinki is nog véél duurder dan een gewone kapper.


    Maar die doen het qua dit soort aparte dingen ook veel mooier ^^


    To infinity and beyond •

    Ik gok zo'n 40/50 euro inderdaad.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.