Cunning schreef:
Aamon is de belichaming van woede en niet heel gezellig om mee om te gaan omdat hij zich terugtrekt. Hij benijd Lucifer om zijn element vuur. Misschien dat Lucifer de enige is die hem kan kalmeren als hij toegeeft aan zijn woede?
Ja is goed ^^ al denk ik dat Aamons opvliegendheid Lucifer soms wel irriteert haha. Al is hij het zelf ook dus hij moet niet zo hypocriet zijn :') maar dat Lucifer wel zoiets heeft van 'en nu doe je rustig (of wat vriendelijker verwoord als dat beter werkt om hem rustig te krijgen hehe/tegen hem aanpraat om hem rustig te krijgen) of je gaat maar even afkoelen' ofzo?
Barrel schreef:
(...)
Mijn rol gaat zich sowieso niet veel aantrekken van zijn familie, doordat hij liever op aarde zit en hij geniet ervan om chaos en ongenoegen te creëren, bij wie dan ook, haha
Haha heerlijk zo'n rol :')
SebastianVerlac schreef:
(...)
Asmodeus mag zijn vader en de hel denk ik wel.
Wat heeft jouw fc een bijzondere uitstraling zeg! I like it! Ik denk dat Lucifer hem ook wel mag, als ik hem zo doorlees ^^ misschien wat impulsief, aangezien Lucifer echt iemand is die alles goed overdenkt, en dat hij zich soms hoofdschuddend afvraagt wat voor dingen Asmodeus nu weer aan het uitspoken is, maar verder klikt het denk ik wel.
The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.