• Topics:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2017 - 21:02 ]

    Necessity schreef:
    Hoe zijn de onderlinge verhoudingen tussen Lucifer en de demonen? Suggesties? 😅 (Ik heb even niet de mogelijkheid rollen door te lezen helaas).


    Asmodeus mag zijn vader en de hel denk ik wel.


    Bowties were never Cooler

    Ik heb wat moeite met het innerlijk. Ik weet waar ik met het personage, maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden...


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Ik heb wat moeite met het innerlijk. Ik weet waar ik met het personage, maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden...


    Oeeh, leg uit! In hoeverre dat gaat x D misschien kunnen wij op de juiste woorden komen.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik heb t in de rol een beetje geprobeert om vlotjes samen te vatten: Hij heeft een soort gespreten persoonlijkheid tussen zijn familie en ieder ander met wie hij in contact komt. Natuurlijk kan hij voor buitenstaanders wel aardig zijn als het hem uitkomt, maar in principe doet hij met hen alles om te proberen hen te manipuleren zodat ze zondigen, terwijl hij bij zijn familie best een goede gast kan zijn, met enkele vreemde trekjes


    Bowties were never Cooler

    Ik moest vanavond babysitten en deze baby sliep alleen maar als hij op mijn buik lag, dus ik kon niet veel typen, haha


    Mhm?

    Ik zit nog in fc limbo, maar ik probeer hem asap af te krijgen. Voor de rest is hij denk ik grotendeels af voor nu. Misschien pas ik m later aan


    Bowties were never Cooler

    Is het oké als Azzy de jongste is?


    Mhm?

    Fine with that ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Asmodeus als oudste? Niet perse in uiterlijk(mag ook) maar qua onsterfelijke tijd


    Bowties were never Cooler

    Wanneer hebben jullie je rollen af?

    Vandaag of morgen (:


    Mhm?

    Ik wilde hem gister afmaken, maar de dag was compleet vol. Sorry daarvoor. Ik maak hem vandaag af


    Bowties were never Cooler

    Ik ben bezig met mijn rol (ik heb nu pas tijd, want ik moest een taak afwerken voor de hoge school en daarna had ik de verhuis van papa naar mama), maar ik ga hem niet in 5 minuten kunnen afmaken (: Ik zal hem wel al posten zodra ik het innerlijk heb.


    Mhm?

    Cunning schreef:
    Aamon is de belichaming van woede en niet heel gezellig om mee om te gaan omdat hij zich terugtrekt. Hij benijd Lucifer om zijn element vuur. Misschien dat Lucifer de enige is die hem kan kalmeren als hij toegeeft aan zijn woede?

    Ja is goed ^^ al denk ik dat Aamons opvliegendheid Lucifer soms wel irriteert haha. Al is hij het zelf ook dus hij moet niet zo hypocriet zijn :') maar dat Lucifer wel zoiets heeft van 'en nu doe je rustig (of wat vriendelijker verwoord als dat beter werkt om hem rustig te krijgen hehe/tegen hem aanpraat om hem rustig te krijgen) of je gaat maar even afkoelen' ofzo?

    Barrel schreef:
    (...)

    Mijn rol gaat zich sowieso niet veel aantrekken van zijn familie, doordat hij liever op aarde zit en hij geniet ervan om chaos en ongenoegen te creëren, bij wie dan ook, haha

    Haha heerlijk zo'n rol :')

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Asmodeus mag zijn vader en de hel denk ik wel.

    Wat heeft jouw fc een bijzondere uitstraling zeg! I like it! Ik denk dat Lucifer hem ook wel mag, als ik hem zo doorlees ^^ misschien wat impulsief, aangezien Lucifer echt iemand is die alles goed overdenkt, en dat hij zich soms hoofdschuddend afvraagt wat voor dingen Asmodeus nu weer aan het uitspoken is, maar verder klikt het denk ik wel.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Wat heeft jouw fc een bijzondere uitstraling zeg! I like it! Ik denk dat Lucifer hem ook wel mag, als ik hem zo doorlees ^^ misschien wat impulsief, aangezien Lucifer echt iemand is die alles goed overdenkt, en dat hij zich soms hoofdschuddend afvraagt wat voor dingen Asmodeus nu weer aan het uitspoken is, maar verder klikt het denk ik wel.


    Okay! Leuk. Asmodeus zal zeker genoeg doen wat niet goed overdacht is, lust over logica. En bedankt!

    Ik ben bezig met Asmodeus meer te detailleren, maar z'n grote lijnen blijven hetzelfde als die, die voor 8u online stonden

    [ bericht aangepast op 29 okt 2017 - 20:33 ]


    Bowties were never Cooler