Azlain schreef:
Ik wil even eerlijk zeggen dat ik een beetje begin te twijfelen of ik nog wel mee wil doen, onder andere door wat in GBs gezegd is.
Er van uitgaande dat dit gaat over de conversatie tussen Tulua en mij haak ik even in. Ik vind het echt heel spijtig dat het verkeerd opgevat wordt, want het was werkelijk niet nadelig bedoeld naar andere rollen. Zo moet het echt niet opgevat worden, zoals ik ook al uitgelegd heb aan Barrel *geen idee of je dit ook eventueel gelezen hebt*. Ik denk dat ons enthousiasme een beetje over de top is geslagen en de ideeënmolen overuren heeft gedraaid zonder rekening te houden met anderen, dus daarvoor in ieder geval mijn excuses.
Ik vind iedereens rol even tof en heb het echt niet gewild mensen anders te laten denken door een slecht verwoord of een met de verkeerde ondertoon gelezen bericht. Ik hoop ook echt dat je gewoon mee blijft doen en Aamon zijn leven desnoods een Hel maakt.
Mocht Damsel willen weten waarover het gaat dam valt de conversatie terug te vinden in mijn gastenboek, ik heb niets verwijderd.
Marrow deep, soul deep, essence deep