• Topics:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2017 - 21:02 ]

    Omdat ik gisteren zo bezig was met het filmpje is het me niet gelukt om het speeltopic te maken die word vanaaf aan gemaakt!

    Damsel schreef:
    Omdat ik gisteren zo bezig was met het filmpje is het me niet gelukt om het speeltopic te maken die word vanaaf aan gemaakt!


    Ik kan haast niet wachten :Y)


    Mhm?

    Als Asmodeus goed is, is hij nu wel echt af.


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Als Asmodeus goed is, is hij nu wel echt af.


    Zal zo even door lezen

    suprice

    Willen mijn broers en papa even kijken of ze het zo eens zijn met mijn beschrijving over onze Happy Family? ^^ Zeg het gewoon als het niet aansluit op hoe je het zelf voor ogen hebt!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Helemaal top!


    Bowties were never Cooler

    Ik wil even eerlijk zeggen dat ik een beetje begin te twijfelen of ik nog wel mee wil doen, onder andere door wat in GBs gezegd is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ghahaha, boksbal, love it ^^


    Mhm?

    Azlain schreef:
    Ik wil even eerlijk zeggen dat ik een beetje begin te twijfelen of ik nog wel mee wil doen, onder andere door wat in GBs gezegd is.


    Ik weet niet of het komt door wat ik gestuurd heb naar Tulua en Cunning, maar ik wil voor de zekerheid wel zeggen dat er absoluut geen ruzie of discussie is, en dat wat me dwars zat alweer opgelost is (:


    Mhm?

    I know, maar dat betreft niet enkel jouw personage maar ook de mijne.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Azlain schreef:
    Ik wil even eerlijk zeggen dat ik een beetje begin te twijfelen of ik nog wel mee wil doen, onder andere door wat in GBs gezegd is.


    Er van uitgaande dat dit gaat over de conversatie tussen Tulua en mij haak ik even in. Ik vind het echt heel spijtig dat het verkeerd opgevat wordt, want het was werkelijk niet nadelig bedoeld naar andere rollen. Zo moet het echt niet opgevat worden, zoals ik ook al uitgelegd heb aan Barrel *geen idee of je dit ook eventueel gelezen hebt*. Ik denk dat ons enthousiasme een beetje over de top is geslagen en de ideeënmolen overuren heeft gedraaid zonder rekening te houden met anderen, dus daarvoor in ieder geval mijn excuses.

    Ik vind iedereens rol even tof en heb het echt niet gewild mensen anders te laten denken door een slecht verwoord of een met de verkeerde ondertoon gelezen bericht. Ik hoop ook echt dat je gewoon mee blijft doen en Aamon zijn leven desnoods een Hel maakt.

    Mocht Damsel willen weten waarover het gaat dam valt de conversatie terug te vinden in mijn gastenboek, ik heb niets verwijderd.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Azlain schreef:
    I know, maar dat betreft niet enkel jouw personage maar ook de mijne.


    Daarom dat ik het ook in het algemeen heb getrokken, waardoor ze eveneens met jou rekening houden (:


    Mhm?

    Ik wil even duidelijk zijn dat de reden waarom ik voor deze manier heb gekozen was om te voorkomen dat mensen dingen gaan bespreken, of dat pietje alleen nog maar oog heeft voor Johanna als ze elkaar zelf hebben gekozen als men elkaar uit kiest ben ik bang dat het uiteindelijk vier een op een rpg’s worden in een topic.

    Ik zal zeker nee hebben gezegd om de bovenstaande reden gezien ik al immers eerder nee heb gezegd tussen een eigen gekozen koppel.

    MAAR dit betekend niet dat omdat pietje bij Klara is terecht gekomen pietje en Klara uiteindelijk ook moeten gaan trouwen Klara zou ook makkelijk uiteindelijk bij jan terecht kunnen komen of zelfs als Klara en jannie dat zouden willen kunnen hun zelfs nog in het huwelijks bootje stappen. De gekozen koppels zijn uiteindelijk NIET verplicht om met elkaar te trouwen het was meer een goede toevoeging van drama en om te voorkomen dat mensen alles al gaan bespreken

    Bedankt voor de toelichting en nogmaals excuses dat wij dus uiteindelijk hebben gedaan wat voorkomen moest worden. Ik hoop echt dat ik me zo goed uit heb gelegd en eventuele misverstanden uit de wereld heb geholpen! Nu ga ik even een kijkje nemen in het speel, want ik bemerk net dat die er is ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    Bedankt voor de toelichting en nogmaals excuses dat wij dus uiteindelijk hebben gedaan wat voorkomen moest worden. Ik hoop echt dat ik me zo goed uit heb gelegd en eventuele misverstanden uit de wereld heb geholpen! Nu ga ik even een kijkje nemen in het speel, want ik bemerk net dat die er is ^^


    Ik weet dat ik me stil houd, maar dit komt voornamelijk omdat Cunning precies verwoord zoals het voor mij ook is. (flower)


    I have seen my own sun darkened