• Topics:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2017 - 21:02 ]

    Even terug komend op de vragen die er gesteld waren, de koppels worden bekend gemaakt wanneer iedereen zijn/haar rol af is .

    Het speeltopic word ook pas aangemaakt wanneer iedereen zijn rol af is en de ene open rol vergeven is of als de duivel inderdaad twee vrouwen wil hebben en er hier ook mensen mee eens zijn. Ik zelf zou het echter geen probleem vinden 😂

    Hmm, ik weet niet hoe chill ik het zou vinden als de duivel twee vrouwen krijgt. Ik denk dat eentje er dan heel snel buiten zou vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt


    El Diablo.

    Mt
    Op zich vind ik een extra demon een betere oplossing maar als de enige optie is om überhaupt te beginnen, zou ik het prima vinden. Al hoop ik gewoon dat er nog iemand bij komt.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Als er echt niemand bij komt dan neem ik zelf misschien nog wel gewoon een demoon op me

    MT!!


    I have seen my own sun darkened

    MT ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Mt


    How far is far

    Kunnen jullie me helpen? Ik twijfel tussen een aantal deamonen en ik weet niet goed welke ik kan/mag kiezen/welke pasen in het verhaal.

    Ik denk nu aan Leviathan[keterij, jaloezie, geheimhouding], Asmodeus[lust, wickedness, gokken], Azazel[zondebok, wapentuig, hekserij], of Caym[Moord, waarzeggerij, dieren]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2017 - 22:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Omg, ze zijn allemaal supergeweldig!
    Ik geef de voorkeur aan Caym, I guess. Het is kort, maar krachtig. ^^


    I have seen my own sun darkened

    Iemand bezwaar dat ik de laatste rol op me neem anders blijft het zolang duren?

    Damsel schreef:
    Iemand bezwaar dat ik de laatste rol op me neem anders blijft het zolang duren?


    Ik niet hoor, sorry was even twee daagjes ertussenuit.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik vind het prima ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Helemaal prima!


    Bowties were never Cooler

    het hoeft gelukkig niet er is iemand die de laatste plek op heeft genomen