• Topics:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2017 - 21:02 ]

    Damsel schreef:
    Wat zijn jullie toch lastig haha, nee grapje

    Barrel ik zal het morgen eens even uit typen etc

    Necessity zal opzich wel leuk zijn als daar een back story voor is, kunnen er zeker over brainstormen maar gezien lucifer wel van jou is wil ik je wel de volledige vrijheid geven om het zelf te bedenken als je dat liever hebt!


    Alsjeblieft, geef me geen volledige vrijheid :'D als ik iets niet kan is het wel dit bedenken. Dus... alle hulp is welkom?
    Er is een reden dat ik in eerste instantie bij mijn rol het volledig genegeerd heb (A)

    Azlain schreef:
    (...)

    Misschien moet Luci dat eens tegen zijn lieftallige zoon Aamon zeggen :Y)

    Misschien wel ja :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Misschien wel ja :Y)



    Ik stuur je vanavond wel even een pbtje haha

    Ik heb jullie mening nodig ^^ en dan vooral die van degenen met een demon.
    Ik was met Damsel aan het brainstormen over de moeder, en nu wil ik graag weten wat jullie van het idee vinden. Momenteel is het idee dat ze ook een mens was die door Lucifer naar de hel gehaald is, maar dat ze te puur ofzo was, wat omgeslagen is in slechtheid. Lucifer hield van haar, maar door haar omslag heeft ze geprobeerd om de Hel over te nemen, en Lucifer was gedwongen haar te stoppen/doden.

    Dus, wat denken jullie? Het helemaal niks vinden mag uiteraard ook :')

    Mochten jullie ermee instemmen, komt vraag twee:
    Wat denken de demonen dat er met hun moeder gebeurd is? Heeft Lucifer ze de waarheid verteld? Heeft hij ze wijsgemaakt dat hun moeder ze verlaten heeft (en dus de slechte moeder is die haar kinderen in de steek heeft gelaten)? Dat ze overleden is zodat ze in hun herinneringen een goede vrouw blijft?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb jullie mening nodig ^^ en dan vooral die van degenen met een demon.
    Ik was met Damsel aan het brainstormen over de moeder, en nu wil ik graag weten wat jullie van het idee vinden. Momenteel is het idee dat ze ook een mens was die door Lucifer naar de hel gehaald is, maar dat ze te puur ofzo was, wat omgeslagen is in slechtheid. Lucifer hield van haar, maar door haar omslag heeft ze geprobeerd om de Hel over te nemen, en Lucifer was gedwongen haar te stoppen/doden.

    Dus, wat denken jullie? Het helemaal niks vinden mag uiteraard ook :')

    Mochten jullie ermee instemmen, komt vraag twee:
    Wat denken de demonen dat er met hun moeder gebeurd is? Heeft Lucifer ze de waarheid verteld? Heeft hij ze wijsgemaakt dat hun moeder ze verlaten heeft (en dus de slechte moeder is die haar kinderen in de steek heeft gelaten)? Dat ze overleden is zodat ze in hun herinneringen een goede vrouw blijft?


    Betekent dat dan niet dat de demonen halve mensen zijn? Op zich vind ik dat geen probleem, het past zelfs best goed bij Azzy, maar het lijkt me wel handig om dat te weten (: Ik denk niet dat het Azazel veel zou uitmaken wat er met zijn moeder is gebeurd, ik denk dat hij zich nooit heel veel van haar heeft aangetrokken, haha. Alleen vind ik het wel een beetje gek dat hij het dan opnieuw probeert, om eerlijk te zijn. Persoonlijk zou het een dikke nope worden voor mij.


    Mhm?

    Daar heb je best een punt.

    Help, daar ging het enige idee :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Daar heb je best een punt.

    Help, daar ging het enige idee :'D


    Je hebt altijd Lilith nog. Zij is in een deel van de verhalen beschreven als de moeder van demonen. Misschien heeft Lucifer haar na het verraad opgesloten in de diepste ring van de Hel, omdat hij niet wist wat hij met haar moest/haar niet kon doden/toch nog ergens wel om haar gaf

    [ bericht aangepast op 5 nov 2017 - 22:20 ]


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Je hebt altijd Lilith nog. Zij is in een deel van de verhalen beschreven als de moeder van demonen. Misschien heeft Lucifer haar na het verraad opgesloten in de diepste ring van de Hel, omdat hij niet wist wat hij met haar moest/haar niet kon doden/toch nog ergens wel om haar gaf


    Was lilith niet de eerste vrouw van Adam? 🤔

    Damsel schreef:
    (...)

    Was lilith niet de eerste vrouw van Adam? 🤔


    Ja, maar zij wilde niet naar Adam luisteren en werd verbannen, waardoor ze de eerste (vrouwelijke? idk, technisch gezien hebben engelen sowieso geen geslacht, lol) demon werd en God dan maar iets maakte dat van Adam afkomstig was en dus wel naar hem moest luisteren. Of dat is wat ik ooit eens ergens gelezen heb, haha


    Mhm?

    Klopt allebei en er zijn nog meer verhalen, maar gezien zij al een demon was nog voor Lucifer viel, leek het me een meer logische keuze dan een mens


    Bowties were never Cooler

    De keus is sowieso aan Necessity


    Maar ik mag die lilith wel gheghe

    Ergens vind ik het idee van geen mama ook wel iets hebben. Dat er gewoon plots een baby in de Hel was en Lucy dacht: EY, VAN MIJ en dan even later vond hij er nog twee, en blijkt dat ze dingen kunnen zoals hij, fantastisch, en niemand had echt zin om het mysterie op te helderen, want als de duivel het al niet weet, wie wel?


    Mhm?

    Barrel schreef:
    Ergens vind ik het idee van geen mama ook wel iets hebben. Dat er gewoon plots een baby in de Hel was en Lucy dacht: EY, VAN MIJ en dan even later vond hij er nog twee, en blijkt dat ze dingen kunnen zoals hij, fantastisch, en niemand had echt zin om het mysterie op te helderen, want als de duivel het al niet weet, wie wel?


    OMG dat is gewoon cute

    Barrel schreef:
    Ergens vind ik het idee van geen mama ook wel iets hebben. Dat er gewoon plots een baby in de Hel was en Lucy dacht: EY, VAN MIJ en dan even later vond hij er nog twee, en blijkt dat ze dingen kunnen zoals hij, fantastisch, en niemand had echt zin om het mysterie op te helderen, want als de duivel het al niet weet, wie wel?


    OMG, dit is best heel erg schattig. Ik vind alles prima overigens. Aamon schikt zich wel. Sorry voor mijn korte afwezigheid, ik had een belachelijk druk weekend.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Barrel schreef:
    Ergens vind ik het idee van geen mama ook wel iets hebben. Dat er gewoon plots een baby in de Hel was en Lucy dacht: EY, VAN MIJ en dan even later vond hij er nog twee, en blijkt dat ze dingen kunnen zoals hij, fantastisch, en niemand had echt zin om het mysterie op te helderen, want als de duivel het al niet weet, wie wel?

    Dit is gewoon te schattig


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mijn post komt vandaag :Y) ik had gisteren examens dus had ik me daar even op geconcentreerd (:


    Mhm?