• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Normaal schreef:
    (...)

    Welkom in mijn wereld. Mensen maken er van alles en nog wat van. Erika, Erica, Erieca, Erieke.


    Het is Erieka. GEWOON ERIEKA JA! D:<


    Matti? Mattie? NEE. D:

    //Nou... Met een beetje geluk ben ik over een uur of drie en een beetje thuis.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ching xing tsjing jing chin jin sjin tsing geloof me de wonderen zijn de wereld nog niet uit :'d

    haha wat ik ben geblokkeerd door de persoon waarmee ik een groepswerk mee moet doen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    W-auw. Rude.


    The truth is out there.

    Ja, ik weet dat femke ook een naam en dat famke meisje in het fries betekend (daarom hebben mijn ouders mij ook zo genoemd aangezien mijn opa een fries is) haha.. alleen als je altijd maar weer femke wordt genoemd, zelfs paar seconden nadat je je hebt voorgesteld als famke is gewoon strontvervelend. like hoe dan???


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    voor de eerste keer in like een jaar mijn profiel aangepast, yeah boi


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Me: Ah ik ga in juni al naar Gorillaz in Engeland, ze hoeven niet super snel naar Nederland te komen (:
    Gorillaz: *kondigt US tour data aan*
    Also me: WANNEER KOMEN ZE GODVGHER NAAR NEDERLAND!!!1111!


    Caution first, always.

    Ignore the rant.

    Niet naar iemand specifiek, maar ga je niet afvragen waarom sommige mensen zich op Q niet thuis voelen, als je je zo gedraagt in een chat buiten Q. We willen allemaal geaccepteerd worden zoals we zijn, en als je niks aardigs weet te zeggen, hou dan gewoon lekker je mond.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oke, Q heeft weer een bladwijzer in mijn bladwijzerbalk. Godvers.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 16:59 ]

    Want ik moet precies hetzelfde doen bij mijn neefje als wat jullie vroeger bij mij deden?
    Dát dacht ik dus ff niet hè?

    zo veel deadlines, zo weinig tijd/zin/whatever man i just wanna chill


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    O my god ik moet echt dit hoofdstuk afschrijven ik ben al de hele dag aan het niksen in plaats van productiviteit. UGHDJDSLIJIDFJILSF.


    The truth is out there.

    Does anyone know someone called Chizuru?
    Or maybe Dougey?

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 17:35 ]

    Dit is echt slechte humor maar wel mijn humor :'D


    26 - 02 - '16

    Yrden schreef:
    Does anyone know someone called Chizuru?
    Or maybe Dougey?

    ja man, wat is die vervelend altijd he :P
    jk


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind het echt vreselijk moeilijk om naar deze video's en posts en websites te kijken want ik ben nowhere near that happiness.. Maar het doet iets met me.. En dat gevoel is te verslavend.. I'm weird - I'm so weird..


    — Inner peace, it's hard to find. —