• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Frustratieeeeeeeeeeee. Someone save me, please


    She's imperfect but she tries

    Het is zo fijn dat je buiten een site verrot gescholden mag worden en de mods daar niets aan doen, omdat het niet op die site gebeurd is, maar wel door leden van die site. Zelfs als je screenshots als bewijs hebt.

    JamesPotter schreef:
    Ik snap eindelijk hoe het is als mensen je naam altijd verkeerd spellen. Dat gebeurt bij mijn naam immers nooit

    Mensen moeten altijd femke zeggen. Femke, fumke, foemke alle varianten behalve famke. HET Is FAmkE!!!(!!!!)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb nog meer ideeën, maar om nu 5 topics te maken op 1 dag...

    MingMing schreef:
    (...)
    Mensen moeten altijd femke zeggen. Femke, fumke, foemke alle varianten behalve famke. HET Is FAmkE!!!(!!!!)

    Maar het is toch ook Fam als in 'Family'? Of is mijn hele leven een leugen?

    :P


    Trouwens, wordt je volgende usernaam MoonMoon?

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]

    JamesPotter schreef:
    Ik snap eindelijk hoe het is als mensen je naam altijd verkeerd spellen. Dat gebeurt bij mijn naam immers nooit

    Bij mij weten ze echt nooit hoe ze het moeten spellen dus dat vragen ze altijd maar. Het is meer een probleem van; hoe zeg ik het?? Heb al zoveel variaties gehoord dat ik overal naar luister.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kise schreef:
    (...)
    Bij mij weten ze echt nooit hoe ze het moeten spellen dus dat vragen ze altijd maar. Het is meer een probleem van; hoe zeg ik het?? Heb al zoveel variaties gehoord dat ik overal naar luister.

    ja sjaanijaa

    @kim
    Y u do dis ;-;
    Goed idee tho


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yrden schreef:
    Het is zo fijn dat je buiten een site verrot gescholden mag worden en de mods daar niets aan doen, omdat het niet op die site gebeurd is, maar wel door leden van die site. Zelfs als je screenshots als bewijs hebt.



    Whuuutt. Dat vind ik echt niet kunnen. Waarom schelden ze je uit? What Happened?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Al die toffe outfits in OOTD en ik zit hier in m'n luipaardbroek (want is fluffy) en knalblauwe trui (want is warm) en ik voel me net ma flodder.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Normaal schreef:
    (...)

    Misschien zocht hij naar een paasei :Y)


    Ik voel me echt slecht, hij kwam later die avond ook weer op mijn profiel. Haha. Alles voor de paaseieren. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    MingMing schreef:
    (...)
    Mensen moeten altijd femke zeggen. Femke, fumke, foemke alle varianten behalve famke. HET Is FAmkE!!!(!!!!)


    Ik ben denk ik in totaal 3 keer Famke genoemd, maar meestal gewoon Femke. Best vreemd, want het Friese woord is Famke en niet Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kise schreef:
    (...)
    Bij mij weten ze echt nooit hoe ze het moeten spellen dus dat vragen ze altijd maar. Het is meer een probleem van; hoe zeg ik het?? Heb al zoveel variaties gehoord dat ik overal naar luister.


    Hahah ahww, dat lijkt me ook mega verveledn!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik ben denk ik in totaal 3 keer Famke genoemd, maar meestal gewoon Femke. Best vreemd, want het Friese woord is Famke en niet Femke


    Ja, maar ik ken Famke's en Femke's. Volgens mij is Femke ook gewoon een Friese naam.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    (...)

    Ja, maar ik ken Famke's en Femke's. Volgens mij is Femke ook gewoon een Friese naam.


    Ja, Femke is een Friese naam, maar Famke is ook een woord in het Fries. Het betekent meisje.

    De opa/pake van mijn ex noemde me altijd Famke en ik wist niet zeker of hij me nu meisje noemde (hij sprak immers altijd Fries) of dat hij mijn naam gewoon niet kende.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    when life gives you lemons

    deMAND TO SEE LIFE'S MANAGER RRRREEEEE


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    MingMing schreef:
    (...)
    Mensen moeten altijd femke zeggen. Femke, fumke, foemke alle varianten behalve famke. HET Is FAmkE!!!(!!!!)


    Welkom in mijn wereld. Mensen maken er van alles en nog wat van. Erika, Erica, Erieca, Erieke.


    Het is Erieka. GEWOON ERIEKA JA! D:<


    26 - 02 - '16