• Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen, dus mods, sorry als ik jullie meer werk bezorg. :Y) HOWEVER. Als alles goed gaat, studeer ik dit jaar af aan de deeltijdse (naschoolse) kunstacademie in toneel. Een verplicht vak dat we bij toneel krijgen, is repertoirestudie en met alles wat we daar de afgelopen jaren gedaan hebben is het de bedoeling dat we nu zelf een klein stuk van een vijftal minuten maken. Het mocht zowel compleet verzonnen zijn, als teksten uit andere boeken/films/stukken zijn, als geïnspireerd door andere verhalen/stukken. Ik heb mijn monoloog geïnspireerd op A Thousand Splendid Suns van Khaled Hosseini.

    Nu, ik zet het liever niet online, maar zou iemand aub zo vriendelijk willen zijn het te lezen (ik zou het via pb doorsturen) en er wat ongezouten commentaar op te geven? Ik zou jullie immens dankbaar zijn! c:

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 22:01 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan dat wel, maar ik zou niet weten waar ik op moet letten, wat belangrijk etc is...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Ik kan dat wel, maar ik zou niet weten waar ik op moet letten, wat belangrijk etc is...


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Het gaat niet over spelling et cetera, want ik weet dat ik nog enkele zinnen en woorden heb die door het snel te typen, er niet heel goed staan. Het gaat me voornamelijk om of de tekst over komt, of het een bepaald gevoel meegeeft, of je de tekst kan voelen, want bij theater is dat natuurlijk wel de bedoeling. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Misschien kan ik iets voor je betekenen?

    Ik heb wel een klein beetje ervaring met teksten nakijken en sfeersetting en etc.

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 23:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb wel ervaring in het theater/musical, dus ik wil er best naar kijken. ^^
    Ik ga nu alleen wel slapen, dus dat wordt waarschijnlijk morgen in de trein, als dat niet erg is?


    Deep inside, I've never felt alive

    ^Zeker niet erg! Het is de eerste keer dat ik dit moet doen, dus ik ben best onzeker, haha, en het is een hele monoloog, dus dat maakt het nog moeilijker voor me. Echt suuuuper bedankt!
    @Jammer: dat zou heel lief van je zijn! c: Ik zal het doorsturen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    ^Zeker niet erg! Het is de eerste keer dat ik dit moet doen, dus ik ben best onzeker, haha, en het is een hele monoloog, dus dat maakt het nog moeilijker voor me. Echt suuuuper bedankt!
    @Jammer: dat zou heel lief van je zijn! c: Ik zal het doorsturen!


    Is goed! Ik weet niet of ik het vanavond afkrijg, maar wel in de loop van de week. c:


    Tijd voor koffie.

    Ik wil het best bekijken dan!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.