• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het is echt off limits om jezelf in het donker op de wc te verstoppen en te wachten totdat ik de deur open.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Het is echt off limits om jezelf in het donker op de wc te verstoppen en te wachten totdat ik de deur open.


    gonna do this asap

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:00 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik ben er zo klaar mee altijd verdomme voor andere klaar te staan, maar dan wéér elke keer als stront behandeld te worden. En dan hebben we 40 gesprekken en dan gaat het 2 dagen goed en is het weer van; Dikke fuck you. Ik heb er schijt aan.

    Ik wil gewoon een knuffel, en iemand die er wel voor me is, ik ben het zat om nachten lang uren waar ik bezig was met belangrijke privé dingen die ik heb laten vallen omdat ze iemand nodig hadden.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mignon schreef:
    Het is echt off limits om jezelf in het donker op de wc te verstoppen en te wachten totdat ik de deur open.


    Je zus? Omg.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mignon schreef:
    Het is echt off limits om jezelf in het donker op de wc te verstoppen en te wachten totdat ik de deur open.


    I have to do this!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kak, nu moet ik tot dinsdag wachten...


    16 - 09 - '17


    Jared's face in these gifs is so pleasing. I need it in my life.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan niet stoppen met janken zonder reden.

    Yrden schreef:
    Ik kan niet stoppen met janken zonder reden.




    Probeer het niet te stoppen, maar gun jezelf even dit momentje. Blijkbaar heeft je lichaam dit nodig, je kunt erover praten als je eraan toe bent. <3


    Tijd voor koffie.

    Waarom brengt m'n vriend dit soort dingen nu nooit als serenade.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Shit, quizlet is weer on air en ik ben focking nog wakker. Oké, ik hou het voor gezien.


    Tijd voor koffie.

    cant believe dat ik op dit uur wakker ben op een zondag op PASEN

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 7:09 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    #gottagotowork #livingthesiplife #ripwerken #ikbenzomoe #ahahhaawallencannotcoverthem #fruitengroentenzijnjullieklaarrrrrr


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jammer schreef:
    (...)

    gonna do this asap

    JamesPotter schreef:
    (...)

    I have to do this!
    Off limits, jongens. Off limits. Ik hoop dat jullie slachtoffer 's nachts een keer onder jullie bed ligt voor payback of zo.
    Prongsie schreef:
    (...)

    Je zus? Omg.
    Mijn moeder, dit keer. Meet the family. ): ): ):

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 9:05 ]


    She's imperfect but she tries