• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Peredvizhniki schreef:
    (...)

    omg the killing aaaah ik heb holder nog als username gehad

    Vertel me welke serie ik nu moet kijken want ik weet niet wat ik met mezelf aan moet ;-;
    Holdeer 🙌🏻


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Vertel me welke serie ik nu moet kijken want ik weet niet wat ik met mezelf aan moet ;-;
    Holdeer 🙌🏻


    heb je broadchurch al gekeken??? wel wat anders maar sorta similair
    ik moet nog een heel stuk van the killing, hoor, maar wat ik tot nu toe heb gezien is 👌👌(ben bij s2e11 gestopt ooit)

    aahhhh morgen school kut kut kut haat dit zo hard fuck this shit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Peredvizhniki schreef:
    (...)

    heb je broadchurch al gekeken??? wel wat anders maar sorta similair
    ik moet nog een heel stuk van the killing, hoor, maar wat ik tot nu toe heb gezien is 👌👌(ben bij s2e11 gestopt ooit)

    Ja al gezien :') Maar idd, wel beetje hetzelfde gevoel. Ik moet alleen verder met s3, maar ik herinner me nauwelijks nog wat van s2 dus dan moet ik dat eerst opnieuw kijken en daar heb ik dan net geen zin in :'d

    Ahh, je moet verdergaan. De feelings.


    Caution first, always.

    Deze post staat onder een spoiler puur omdat het een onleesbare rommel is, hoera

    mischiiiiiiien moet ik gewoon gaan slapen want dit is blijkbaar die ene dag per half jaar waarop ik random overal kwaad van word terwijl het rationele deel van mijn brein vaagjes kwaad wordt dat ik kwaad word van dingen waar ik niet kwaad van zou moeten worden (en zich tegelijkertijd dood schaamt) omdat dat A) geen logische reactie is en B) totaal niet bij mij past en C) letterlijk niemand dat verdient, ugh, sorry (..... niet dat ik daadwerkelijk iets gemeens heb gezegd tegen iemand voor zover ik weet dus ik verontschuldig me nu voor gedACHTEN jep ik moet slapen (en mezelf aanleren iets vaker HA FUCK YOU te zeggen in plaats van sorry (in spirit dan. niet letterlijk woord voor woord want dan kan ik waarschijnlijk de rest van mijn leven niet meer stoppen met verontschuldigingen. (al deze haakjes zijn een vreselijke manier om een stream of consciousness gedachtegang te weergeven (slaap)))))


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben denk ik verliefd.

    c:
    :c

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 23:22 ]


    Tijd voor koffie.

    IK kan dit. Ik kan best meer dan 24 uur niet met jou praten. I did it for months I can do it again now. COME ON VEERLE.


    The truth is out there.

    Stop it! Je maakt me aan het lachen! I don't want that!
    Ik wil geen crush meer op je hebben. Ik wil al sinds een relatie heb die "gevoelens" voor jou kwijt zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zoveel liefde hier :')

    // ik heb eINDELIJK WEER IETS GESCHREVEN HALLELUJA


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    I'm a tad done with you.


    Ik wil gewoon een volle nacht slapen, en niet op deze manier.
    Natuurlijk jo, ga janken. Het is niet alsof je vandaag oefenexamens hebt of zo. Ik haat mezelf.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 4:29 ]


    This ain't no place for no better man.

    Duckling schreef:
    aahhhh morgen vandaag school kut kut kut haat dit zo hard fuck this shit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Boh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nee ik wil niet naar school


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Zo fucking moe.


    — Inner peace, it's hard to find. —