• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    *kijkt basketbal*
    Ik snap het niet.
    *kijkt motorcross*
    Ik snap het niet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En zoals altijd eindigt elk familie gebeuren in drama. Zo ook dit 'gezellige' gourmetten.

    Ik heb echt een kut familie.

    Londen was amazing love this city


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik mis zijn aandacht, ugh. Zelf daar kan ik verslaafd aan raken.

    Yrden schreef:
    Ik heb echt een kut familie.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    -_-'

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 8:21 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Okay, I guess dat dit een lang hoofdstuk wordt, want ik vind deze plottwist leuk, maar ben al bijna bij het gemiddelde aantal woorden. Oeps


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Easter schreef:
    Dat moment dat je Rutger per ongeluk blokkeerde en hij later op je profiel kijkt. Oeps.
    Rutger 16 april 2017 - 15:36


    Misschien zocht hij naar een paasei :Y)


    26 - 02 - '16

    EERSTE FAMILIEFEEST DAT NIET UITDRAAIDE OP RUZIE OML *O*


    waarschijnlijk omdat de drie nichten/neven niet aanwezig waren die 100% van de keren de oorzaak zijn ahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha, ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die af en toe wat getikt is. Girl, ik ben blij voor je dat het nu lijkt alsof je hem (je celebritycrush waarvan ik overigens niet begrijp wat je in hem ziet, maar goed...) als vriend op Facebook hebt ondanks je hem alleen volgt, haha. Maar hee, als jij vind dat het zo lijkt en daar blij mee bent, mooi dan! You happy, me happy, hehe. Probeer de volgende keer trouwens je muis niet zo kapot te klikken omdat je de knop 'Als vriend toevoegen' niet kan vinden. Ik piste bijna in mijn broek door het lachen!


    16 - 09 - '17

    Aaaand... I screwed up. Whoa that didn't take long.


    kindness is never a burden.

    Ik wil aandacht (cat)

    Lol wtf doe normaal man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou liever op de koffie gaan bij Putin dan Erdogan.