• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    @Figrun, over 't algemeen.

    /// Bluh nu maakt 'ie het nog erger. D:


    The truth is out there.

    jESUS FUCK.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tijd om m'n PS4 maar weer eens op te starten


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Elise doe even of je dit niet leest en niet weet over wie dit gaat

    Ik ben blij dat hij het ook leuk vond en ik de volgende keer naar hem ga ^^ Ik kan niet wachten, maar het moet ook niet te snel gaan..
    Al gaan we echt niet netjes slapen als we ooit bij elkaar blijven slapen.

    En ik hoop dat juni van de kalender verdwijnt omdat ik eind juni iets kreeg met mijn ex.


    Jk, mag je wel :P

    // Sylvana Simons is echt niet te geloven. Ik heb een hekel aan haar.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 0:00 ]

    Morty schreef:
    @Figrun, over 't algemeen.

    /// Bluh nu maakt 'ie het nog erger. D:


    *O* *O*

    +15min btw! (;

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 0:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb niks gelezen en weet niet over wie het gaat (zip)

    / Oké Dead By Daylight, let's do this.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hoezo ben ik verslaafd?! Ö


    16 - 09 - '17

    Het was best een goede dag en toen heel plotseling... heel erg niet meer? Wtf me dit komt écht heel erg uit het niets

    Edit: Kinda wanna watch star trek omdat dat mijn happy show is, kinda afraid voor de beschrijving van de volgende aflevering en dat die me juist nog meer een rare kant op duwt in deze akelige ik-wil-huilen-maar-weet-niet-waarom gemoedstoestand, maar op dit moment ben ik vooral heel erg sad dat je jezelf geen goede knuffels kunt geven

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 1:19 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben niet toegelaten tot de opleiding waar ik al mijn hele leven van droom en nu weet ik het niet meer. Dit is waar ik al die jaren voor heb gevochten en het was allemaal voor niks


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wakker blijven, Matty :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol, als het echt waar is dat een 13 jarige jongen zich live op instagram prrongeluk doodgeschoten heeft, vind ik dat hilarisch tbh. Natural selection at it's finest.
    Yep, het is echt gebeurd. Lol lol lol.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 9:38 ]

    famke gaat een taart maken part 1


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MingMing schreef:
    famke gaat een taart maken part 1

    Mag ik ook?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn oma gaat er vanuit dat het infuus via mijn elleboogholte gaat. Haahaha, ja, en hoe de fuck moet ik dan ooit mijn arm bewegen (als het niet een vlindernaaldje is)? Ze prikken maar mooi in mijn hand.

    En ik hoop dat het niet lang gaat duren. Ben er met 2 uur wel klaar mee tbh. Maar ik verwacht dat het 4 uur of langer duurt.

    Kise schreef:
    (...)
    Mag ik ook?

    Oui oui, Mon Chou tarte


    LaAt ZiEn WiE jE bENt