• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    'Cause I just feel so tired
    Like it's move or slowly die
    You say, "You ain't you when you're like this
    This ain't you and you know it"
    But ain't that just the point?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I bet I know who he's texting right now.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 18:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Wheatley schreef:
    Ignore the rant.
    Niet naar iemand specifiek, maar ga je niet afvragen waarom sommige mensen zich op Q niet thuis voelen, als je je zo gedraagt in een chat buiten Q. We willen allemaal geaccepteerd worden zoals we zijn, en als je niks aardigs weet te zeggen, hou dan gewoon lekker je mond.


    njaa ik weet niet over wie of wat het gaat maar het is sowieso al niet netjes om dit te posten want dit is wél naar iemand specifiek aangezien je in de tweede persoon enkelvoud schrijft
    meld het aan de mods als er een probleem is en gooi het niet in ljh want dat heeft geen zin


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    (...)

    njaa ik weet niet over wie of wat het gaat maar het is sowieso al niet netjes om dit te posten want dit is wél naar iemand specifiek aangezien je in de tweede persoon enkelvoud schrijft
    meld het aan de mods als er een probleem is en gooi het niet in ljh want dat heeft geen zin


    Het is überhaupt niet netjes om een discord chat te maken waarin geroddeld wordt over mensen op Quizlet. Ja ik heb het gelezen. Veel van de quizletleden waarover geroddeld wordt, waaronder ik, dachten dat dit een veilige site was. Daarbij wil ik voor niemand praten, maar ik denk niet dat de mods dit kunnen fixen doordat dit zich buiten Quizlet afspeelt.


    26 - 02 - '16

    Duckling schreef:
    (...)

    njaa ik weet niet over wie of wat het gaat maar het is sowieso al niet netjes om dit te posten want dit is wél naar iemand specifiek aangezien je in de tweede persoon enkelvoud schrijft
    meld het aan de mods als er een probleem is en gooi het niet in ljh want dat heeft geen zin

    'Je' wordt in dit geval voor meerdere personen gebruikt.

    Normaal schreef:
    (...)

    Het is überhaupt niet netjes om een discord chat te maken waarin geroddeld wordt over mensen op Quizlet. Ja ik heb het gelezen. Veel van de quizletleden waarover geroddeld wordt, waaronder ik, dachten dat dit een veilige site was. Daarbij wil ik voor niemand praten, maar ik denk niet dat de mods dit kunnen fixen doordat dit zich buiten Quizlet afspeelt.

    Én de mods er niets aan doen omdat het buiten Q is. Plus bemiddeling gaat zeker niet helpen hierbij.

    Maar ik ga proberen mijn mond te houden, wil niet nog een ban.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 18:55 ]

    Normaal schreef:
    (...)

    Het is überhaupt niet netjes om een discord chat te maken waarin geroddeld wordt over mensen op Quizlet. Ja ik heb het gelezen. Veel van de quizletleden waarover geroddeld wordt, waaronder ik, dachten dat dit een veilige site was. Daarbij wil ik voor niemand praten, maar ik denk niet dat de mods dit kunnen fixen doordat dit zich buiten Quizlet afspeelt.

    Is dit niet iets van bijna een jaar geleden


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hee jongens, ik weet niet echt waar dit over gaat, maar helpt het niet misschien om hier een topic over te maken? Dan blijven de issues niet zo sissen in onderhuidse opmerkingen en kan iedereen even zijn zegje doen. Ik heb er geen last van, maar misschien vinden jullie het fijn om even met elkaar hierover in gesprek te gaan?


    Tijd voor koffie.

    Familieoorlog om het laatste stukje appeltaart want waarom ook niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 21:15 ]

    Ik ben echt helemaal klaar met alles. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om een eind aan mijn leven te maken, meld je please.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    UGH. Hallo ik wil je attention heb je dat niet door ofzo. Echt zieke struggles dit.


    The truth is out there.

    Al 4.5 uur onderweg naar huis. Liey mijn koffer staan in de bus en er kwamen twee politiewagens met gierende banden en gillende sirenes aangereden, maar ik weet niet wat er aan de hand was. #ramptoerist


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    you guys ik heb in het verleden zo vaak screenshots ontvangen van whatsappgroeps en andere chats waar ik een hoer werd genoemd en weet ik niet wat, ook door sommigen van jullie. people can be nasty, vooral als je zelf ook niet altijd even aardig bent.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    you guys ik heb in het verleden zo vaak screenshots ontvangen van whatsappgroeps en andere chats waar ik een hoer werd genoemd en weet ik niet wat, ook door sommigen van jullie. people can be nasty, vooral als je zelf ook niet altijd even aardig bent.

    exactly


    LaAt ZiEn WiE jE bENt