• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Met make up kloten is leuk. En zo'n effen effect van foundation is ook leuk :3


    Deep inside, I've never felt alive

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 21:15 ]

    Yrden schreef:
    ^Anderen dood wensen is toch weer heel iets anders.

    Sorry, wat?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit weekend liet me zo goed zien hoe ik Q. beu begin te worden.


    Clay I feel ya, man.


    kindness is never a burden.

    Ik kan prima dingen volwassen oplossen.
    Maar vanmiddag was ik echt even pissig en leek wel op een stier die rood zag en uit zijn vel sprong.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 21:22 ]

    ?? Waarom ligt mijn internet er om de vijf minuten weer uit vandaag? Ik waardeer een goede verbinding nooit voldoende tot hij opeens verdwijnt. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alsnog fijn om een Selection username te bemachtigen.


    UGH. Am I about to do something stupid out of the blue? Yes. Will I do everything to try and stop it? Yes. Will I fail? Probably.


    The truth is out there.

    I hate myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    His voice could heal my entire soul.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Voor eeuwig janken om Linden en Holder ;-;


    Caution first, always.

    Ok so, mijn moeder werd basically uit het niets kwaad op me omdat ik ademde/er ben/een boosmakend gezicht heb (???) en ze haalde alle miserie erbij uit mijn hele leven en bracht alles omhoog waar ik toch al onzeker over ben en ergens doet dat meer pijn dan zou moeten, al komt dat misschien omdat ik totaal off guard was? Guess it is time to try to catch some sleep. Happy Easter and stuff. All about the good vibes.


    She's imperfect but she tries

    Halloooo, het is voor research van mijn fanfic! Stop eens met mij een obsessed freak te noemen! Ugh -.-


    16 - 09 - '17

    Gorillaz schreef:
    Voor eeuwig janken om Linden en Holder ;-;


    omg the killing aaaah ik heb holder nog als username gehad